У парку вантажних вагонів АТ “Укрзалізниця” минулого року найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами. Натомість подешевшали піввагони, обкотишовози та думпкари.
Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на інформацію перевізника.
“Так, хопери для перевезення агропродукції протягом року подорожчали з 2000 грн/добу до 4300 грн/добу. Універсальні платформи піднялися в ціні з 787 грн/добу до 4100 грн/добу, фітингові платформи — з 885 до 1785 грн/добу. Криті вагони подорожчали з 789 до 1339 грн/добу. Користування цистернами зросло з 1005 грн/добу до понад 1400 грн/добу”, — вказується в повідомленні.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
З іншого боку, для ряду типів вагонів сплата за користування, навпаки, суттєво знизилася. Так, обкотишовози подешевшали з 1500 грн/добу на початку року до 700 грн/добу в грудні. Ставки на цементовози знизилися з 1400 до 1100 грн/добу. Рекордно знизилась ціна на думпкари — з 1800 до 350 грн/добу.
Мінераловози, якщо вони використовуються не для перевезень зерна, коштують лише 100 грн/добу.
Ставки на найбільш масовий тип рухомого складу — піввагони — протягом 2022 р. змінювалися нерівномірно. Та, попри зростання в середині року, знизилися з 1800 грн/добу в січні до 1500 грн/добу в грудні.
Нагадаємо, раніше асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Французька лізингова компанія Ermewa передала Rail Cargo Logistics (австрійська Rail Cargo Group) 200 новозбудованих вагонів-зерновозів для перевезення збіжжя з України.
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!