Техніка

19 червня 2019 17:04

Революція на полі: трактор без водія працює 24 години на добу ВІДЕО

Американська компанія Case IH розробила нову концепцію трактора, що здійснить революцію в сільському господарстві. Інноваційна техніка працює автономно – без водія, і за необхідності може використовуватися цілодобово.

Відео на своїй сторінці в Instagram публікує ресурс biotech_agriculture.

Концепція трактора CNH підтримує кабіну водія, щоб оператор міг виконувати завдання, які зараз поки що не підлягають автоматизації, наприклад, перехід між полями або проходження через приміські або сільські громадські дороги для досягнення ферми.

Новітня модель Case IH допомагає досягти успіху у фермерському бізнесі завдяки інноваційним технологіям. І це тільки питання часу, коли така техніка стане хітом на полі.

Читайте: У світі з’явилася третя людина зі статками $100 млрд

Landlord раніше повідомляв про те, що робот нового покоління введений у дію у східнокитайській провінції Фуцзянь. На відміну від багатьох інших сільськогосподарських роботів, він забезпечений 5G.

Техніка

12 червня 2019 09:19

На що здатен у полі Volkswagen Multivan

Інспектування якості посівів – завдання відповідальне, складне і досить виснажливе. Проте його можна зробити значно простішим і приємнішим, обравши для пересування правильну техніку. Вдалий варіант: Volkswagen Multivan – автомобіль, який просто створений для аграріїв!

Своїми враженнями від знайомства з новою технікою поділився з Landlord один із агропідприємців, якому компанія-партнер надала для перевірки якості посівів на полях Volkswagen Multivan. Фахівець був здивований тими можливостями, які він отримав, проїхавши на цьому мікроавтобусі три південні області України.

Публікуємо його розповідь:

«Уже пізніше я довідався, що мені поталанило їздити на топовій комплектації. Коли підходиш до цього автомобіля, вже розумієш — він унікальний. У місті й у потоці на трасі машина дуже помітна — двоколірний золотаво-білий кузов змушує водіїв проїжджаючих поруч автомобілів оглядатися або скидати газ.

Читайте: Австралійський фермер виграв супермарафон у 61 рік: 875 км за 5 діб без сну

Повний хром-пакет — через нього я засумував, коли виїжджав з міста і думав, яка пилюка чекає нас на регіональних дорогах і які непролазні багаторічні калюжі на путівцях між полями. Уся ця краса: хромовані молдинги на бортах, хромована окантовка задніх дверей, хромована смуга в нижньому повітрязабірнику, хромовані бічні покажчики повороту, лакована решітка радіатора — буде сумно проблискувати з-під пилу та бруду, прибитого до кузова дощами.

Однак це все тільки попереду — ми виїжджаємо на блискучому в прямому та переносному значеннях автомобілі на нашу польову інспекцію з міста. Уже невдовзі наш мікроавтобус буде дбайливо та досить швидко — машина виявилася надзвичайно маневреною та легкою в керуванні — петляти на своїх блискучих легкосплавних дисках повз дорожні ями.

Приємно здивувала динаміка: досить м’який, але жвавий розгін міською дорогою або на шосе — позначається 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням, а її роботизований помічник Mechatronik робить перемикання передач практично миттєвим і непомітним. У разі гарного розгону відчуття, начебто злітаєш на літаку — м’яко та плавно, з приємним прискоренням, що втискає в крісло. Майже «спортивне відчуття» — цього точно не чекав від мікроавтобуса.

Забігаючи трохи наперед, скажу, що пізніше здивував досить тяговий двигун. Після дня роз’їздів полями побачили річку — ну не могли ми з водієм-напарником відмовити собі у задоволенні освіжитися! Йому спало на думку скотитися до річки по стрімкій ґрунтовці, що круто спускається до неї. У цей момент я пошкодував, що не записав номер мобільного телефону тракториста, з яким об’їжджали найближче поле. Я вже уявив, як нашого шосейно-міського блискучого красеня тягнуть вгору трактором!

Але після купання водій упевнено стрибнув на своє крісло й крикнув: «Давай-давай — це тобі не поїзд, ми не за розкладом ходимо, робота ще чекає!» Доводчики плавно закрили за мною двері салону. Проте розслаблятися зарано — я вже був морально готовий бігти на пошуки допомоги.

Яким було моє здивування, коли поліз наш шосейно-міський красень повільно вгору стрімкою ґрунтовкою, напористо гуркочучи своїм дволітровим дизельним стійлом для 180 коней. Здивував мікроавтобус, звісно! Мій сімейний «равчик» не раз витягали з таких місць трактором чи допомагали у скрутній ситуації сусіди рибалки-мисливці.

Система клімат-контролю Climatronic із тризонним кондиціонером і додатковим обігрівачем (ним користуватися на півдні України, ясна річ, не довелося — ха-ха!) рятувала нас у буквальному значенні слова і під час довжелезних переїздів між різними точками інспектування полів, і коли слід було організувати міні-офіс прямо на борті нашого мікроавтобуса: широкі зручні проходи, де нікому не тісно навіть розійтися в салоні, крісла у глибині салону, які повертаються, — таке відчуття, що в цьому мікроавтобусі можна жити та працювати.

Просторі задні сидіння четвертого ряду (мрія мандрівника-дальнобійника чи того, хто багато часу проводить в авто та з авто) легко перетворюються на повноцінний і навіть досить просторий для умов походу диван. Чудове та зручне місце для відпочинку! Безліч спеціальних відсіків для речей дозволяють підтримувати порядок у салоні, не захаращуючи його всяким потрібним у дорозі дріб’язком або в нашому випадку іноді навіть стосами паперів і різної техніки (телефони, планшети, ноутбуки).

Незважаючи на мої постійні прохання, водій відмовлявся давати мені керування, але трапилося диво! В одному з термінових переїздів (на певну точку маршруту нам треба було встигнути до настання темряви, а підйом був занадто раннім) система розпізнавання утоми водія — є в ньому й така фішка — допомогла мені зломити опір напарника!

Їздив я в багатьох автомобілях, але керування цим дивом дає відчуття, що ти пілотуєш Boeing! Головний мій помічник виведений на багатофункціональний Premium-дисплей із 6,33-дюймовим кольоровим TFT. Навігаційна система — «Discover Media», тут навіть є докладні карти Європи. Якою була спокуса все кинути і за штурвалом цього Boeing на колесах попрямувати світ за очі!

Ніколи в житті не паркував мікроавтобус, але система парк-пілот із камерами заднього огляду допомогла мені не тривожити спокійний сон водія. Це була наша остання точка призначення і, зізнаюся, моя перша далекобійна польова експедиція, яка здалася мені короткою!

Закохатися в Volkswagen Multivan нескладно. У нього неможливо не закохатися!»

Landlord раніше повідомляв про те, що на виставці SIMA-2019 компанія Manitou представила новий навантажувач для сільського господарства – MLT 420-60 H. Він призначений для обробки тюків, догляду за стайнями та годівлі худоби. Модель обладнана телескопічною стрілою: піднімає 2 т на максимальну висоту 4,30 м.

Техніка

30 травня 2019 15:29

Нова надпотужна 80-метрова баржа для перевезення зерна Дніпром ФОТО

Баржу Grain-4 виготовили для компанії для компанії «Грейн-трансшипмент» з Миколаєва на підприємстві «Дунайсудносервіс» в Ізмаілі, усього таких барж буде 8.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію суднобудівного підприємства, яке опублікувало фото нової 80-метрової баржі.

Це вже друга подібна баржа, яка побудована в Ізмаїлі для ТОВ «Грейн-трансшипмент». Несамохідне судно використовуватиметься для перевезень зерна Дніпром.

Читайте: Нібулон спустив на воду найдовше в Україні 140-метрове судно-гігант

Усього планується побудувати 8 таких барж. Осадка баржі для перевезень зерна складе 3,1 метра, валова місткість – 3100 тонн, довжина – 79,4 метра.

ТОВ «Грейн-Трансшипмент» надає повний комплекс послуг на морському та річковому транспорті, наразІ оперує 10 судами.

Як повідомляв раніше Landlord, відвантаження зернових через морські порти України скоротилися вдвічі.

Техніка

23 травня 2019 16:15

Нібулон спустив на воду найдовше в Україні 140-метрове судно-гігант ВІДЕО, ФОТО

Перевантажувач NIBULON MAХ, збудований суднобудівному заводі компанії «Нібулон» - не просто найдовше судно в Україні, а й найскладніший інженерний об’єкт.

Найбільше за 25 років незалежності України судно спустили на воду 18 травня. Про це повідомила прес-служба компанії «Нібулон» та розмістила фото гіганта, яким по праву може пишатися компанія. Презентація NIBULON MAХ відбудеться 20 вересня на суднобудівно-судноремонтному заводі «Нібулон» (м. Миколаїв, Каботажний спуск, 2/1) під час Міжнародного форуму TRANS EXPO ODESA-MYKOLAIV 2019 та Міжнародної виставки «Суднобудування і водний транспорт-2019».  У компанії обіцяють, що побувати на найдовшому в Україні 140-метровому судні зможе кожен охочий.

«З гордістю можу сказати, що тут ми будуємо найдовше в історії незалежної України унікальне 140-метрове самохідне судно, яке стане вінцем у процесі відродження річкових перевезень в Україні. Вірю, що вже 20 вересня ми презентуємо українцям і світові це та інші новітні «НІБУЛОНівські» судна у всій їхній красі. І це досягнення стане не лише перемогою нашої компанії, але й приводом для гордості всієї України», – зазначив  генеральний директора компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський.

За його словами «Нібулон має найсучасніший флот в Україні, і новий гігант – це вже 75-те судно.

Будівництво здійснюється за фінансової підтримки Міжнародної фінансової корпорації та Європейського банку реконструкції і розвитку, а також Європейського інвестиційного банку. Саме завдяки їм здійснена масштабна реконструкція суднобудівно-судноремонтного заводу компанії «Нібулон», який найближчим часом має стати найсучаснішим в Україні.

Читайте: Нібулон – найкращий роботодавець в агросекторі

Як каже Олександр Тарановський, заступник директора з економіки судноплавної компанії «Нібулон», новий найпотужніший кран NIBULON MAX дозволить компанії не лише уникнути залучення сторонніх плавкранів, але й надавати послуги іншим компаніям.

«Дане судно дозволить підвищити річні обсяги перевалки вантажів флотом на 2–3 млн тонн/рік та збільшити обсяги перевалки вантажів безпосередньо флотом компанії до 4–5 млн тонн/рік. Також дане судно дасть можливість гнучко використовувати річковий вантажний флот, виступаючи накопичувачем у період відсутності суден закордонного плавання», – пояснює Олександр Тарановський.

NIBULON MAX у цифрах:

  • 2 кранові частини продуктивністю 18 000 тонн на добу;
  • 2 вантажні трюми вантажомісткістю 10 000 тонн, наявність власних трюмів на судні забезпечує безперервну роботу кранів під час швартовних операцій з баржами, що скоротить час навантаження суден;
  • до 90 діб – автономність цього судна за запасами палива та прісної води;
  • 28 членів екіпажу передбачено на судні, плюс є 5 додаткових місць;
  • 5 тис. тонн металопрокату та 150 км кабельної продукції використано для будівництва судна, сумарна вага матеріалів для ізоляції корпусу судна складає 64 тонни.

Як повідомляв раніше Landlord, «Нібулон» за $23 млн будує потужний перевантажувальний термінал у Запорізькій області.

Техніка

25 квітня 2019 15:27

Плюс 1 тонна врожаю з гектара: 5 переваг унікальної сівалки Massey Ferguson 9108VE

У рамках глобального проекту AGCO Crop Tour, який цьогоріч охопить Північну Америку, Африку та Європу й спрямований на пошук шляхів поліпшення врожайності сільськогосподарських культур на фермах у всьому світі за допомогою інноваційних рішень для сільськогосподарської техніки, була представлена унікальна сівалка Massey Ferguson 9108.

Техніка

Показати ще