Садівництво

17 квітня 2019 08:51

Українські фермери постачатимуть ягоди для дітей у навчальні заклади

Проект International Trade Centre спільно з галузевими асоціаціями розробив Дорожню карту з розвитку ягідництва. Цей стратегічний документ, який відображає перспективний розвиток галузі, обговорили вчора в Міністерстві аграрної політики та продовольства України.

Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

Окрему увагу під час обговорення було звернуто на питання збільшення споживання ягід дітьми в навчальних шкільних та дошкільних закладах. Міністерство планує зафіксувати це на загальнонаціональному рівні.

Читайте: Держкомпенсації кооперативам на будівництво ягідних холодильників неефективні – Володимир Печко

Дорожня карта з розвитку ягідництва передбачає:

  • зміцнення експорту ягідної продукції,
  • стратегічний підхід Уряду до підтримки розвитку галузі.

В Міністерстві очікують, що карта допоможе дрібним українським виробникам ягід розвинути свої підприємства та підвищити конкурентоспроможність.

Інструментами для цього мають бути:

  • виконання санітарних, фітосанітарних заходів, технічних стандартів,
  • проведення сертифікації,
  • вдосконалення інфраструктури,
  • підвищення рівня знань у виробників про сучасні технології.

За кожним із напрямів дорожньої карти створять робочі групи, до яких можуть долучитися всі зацікавлені.

Landlord раніше повідомляв про те, що виробникам ягід радять сьогодні робити акцент на маркетингу.

Садівництво

10 квітня 2019 10:31

Чи вигідно фермерам вирощувати жимолость: аргументи за і проти

Українські ягідники звернули увагу на вирощування жимолості – кущової ягоди, яка найраніше з’являється на ринку і яку вважають ціннішою за лохину. Проте частина тих, хто вже пробував її вирощувати, стверджує про проблеми з реалізацією.

Про це повідомляє EastFruit.

«За»

Серед аргументів на користь рентабельності жимолості – висока популярність цієї ягоди в Канаді, де навіть проводять «Дні жимолості» і є компанії, які відводять під цю культуру понад 200 га.

Читайте: Виробникам ягід радять робити акцент на маркетингу – Міжнародний форум S-Fruit.Transformation

Стверджують, що порівняно з лохиною, ягоди жимолості містять вдвічі більше вітаміну А, втричі більше заліза і фосфору, в 4 рази більше кальцію.

Ягодою цікавляться виробники молочної продукції, які вважають, що жимолость як наповнювач для йогуртів може бути новинкою, котра приверне увагу і додасть оригінальності бренду.

«Проти»

Проте ті українські ягідники, які вже вирощували жимолость, відзначають, що продати її проблематично. Зокрема виробник «Українська ягода»  минулого року заявив, що позбавляється від жимолості з огляду на її безперспективність.

Пошук істини

Повідомляється, що на конференції «Ягоди України-2019: заморозка і свіжий ринок», що пройде 21 травня 2019 р. у Києві, виробники проведуть дискусію щодо перспектив жимолості на ягідному ринку.

Прихильниками вирощування жимолості виступатимуть Олександр Ярещенко, кандидат с.-г. наук, заступник директора з наукової роботи Інституту садівництва НААН України, та Олег Босий, засновник компанії «ФруТек».

З аргументами, що заперечують, рентабельність жимолості, виступлять Тарас Баштанник, директор ТОВ «Українська ягода», і Євген Харлан, директор з розвитку ТОВ «Нікдарія».

Landlord раніше повідомляв про те, що Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн.

Садівництво

08 квітня 2019 08:26

На Одещині підпалили виноградники відомого французького винороба

У селі Шабо Одеської області невідомі підпалили виноградники відомого французького винороба Крістофа Лакарена, який понад 10 років працює і мешкає в Україні.

Про це повідомляє Економічна правда.

Як написав сам Крістоф Лакарен на своїй сторінці у Фейсбук, у суботу, 6 квітня, у нього згоріло «від рук бандитів» 1 га насаджень «Ркацителі».

Читайте: Унікальний досвід: нью-йоркська пивоварня цілорічно вирощуватиме хміль у власній теплиці

Видання зазначає, що частина виноградників Крістофа Лакарена росте на землі, яку він орендує на Одещині з 2007 року. За орендовану французьким виноробом ділянку тривають земельні суперечки.

Landlord раніше повідомляв про те, що площі під виноградом в Україні розширили на 527 га. Головний чинник – лібералізація малого виноробства.

Садівництво

03 квітня 2019 13:42

У 2019 році держава виділить на підтримку садівників 400 млн грн – Ольга Трофімцева

У 2018 році українські ягідники скористалися державною підтримкою при закладенні 96% ягідних насаджень. Цього року бюджетною програмою для компенсації витрат у садівництві передбачено 400 млн грн. Такі дані навела Ольга Трофімцева під час виступу на Міжнародному форумі «S-Fruit Transformation».

Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.

Минулого року в Україні вирощено 132,9 тис. т ягід, при цьому в сільськогосподарських підприємствах – лише 15,3 тис. т, – відзначила в.о. Міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева. При цьому суниці садової вирощено 62,3 тис. т, малини – 35,6 тис. т, смородини – 29,6 тис. т.

Читайте: Виробникам ягід радять робити акцент на маркетингу – Міжнародний форум S-Fruit.Transformation

Ольга Трофімцева підкреслила, що українські ягідники значно збільшили обсяги експорту своєї продукції. За 4 роки відвантаження свіжих та заморожених ягід з України зросли майже в 5 разів – з 4,5 до 23,5 тис. т. Найбільше заморожених ягід імпортують країни Євросоюзу.

В.о. міністра повідомила, що наразі фахівці Мінагрополітики працюють над врегулюванням питання відшкодування кооперативам ягідників вартості придбаних холодильників іноземного виробництва. Найближчим часом будуть внесені зміни до постанови КМУ від 7 лютого 2018 р. № 106 про Порядок використання коштів держпідтримки фермерських господарств.

Landlord раніше повідомляв про те, що Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн.

Садівництво

03 квітня 2019 09:16

Виробникам ягід радять робити акцент на маркетингу – Міжнародний форум S-Fruit.Transformation

Продукція ягідників сьогодні стає трендовою, але щоб утримати інтерес споживача до неї, виробники мають шукати оригінальні маркетингові рішення. Так вважає президент Ягідної асоціації України Ірина Кухтіна.

Про це повідомляє EastFruit.

Під час Міжнародного форуму S-Fruit.Transformation, який проходить цими днями в Києві, Ірина Кухтіна закликала ягідників робити особливий наголос на маркетинг, оскільки сьогодні споживачі хочуть купувати не тільки смачну і корисну ягоду, а й «красиву, зручну й оригінальну продукцію, тобто – емоції».

«Ягоди – це модно! Але, як і будь-яка мода, ця також може пройти», – застерігає експерт.

Як приклад пошуку ніш преміум-сегмента Ірина Кухтіна навела сублімовану суницю садову в шоколаді, яку вже виробляють і в Україні. Подарункова упаковка – також один із актуальних маркетингових ходів.

Читайте: Ціна на свіжу суницю в Україні стрімко знижується

Президент Ягідної асоціації України звернула увагу на пропозицію продуктів переробки фруктів і ягід, зокрема пастили, яку сьогодні все більше просувають на ринку як альтернативу традиційним ласощам.

Landlord раніше повідомляв про те, що Україна експортувала рекордні обсяги заморожених фруктів та ягід на $78 млн.

Садівництво

Показати ще