Логістика

Логістика     16 вересня 2019 11:50

В Україні зростатиме профіцит вагонів-зерновозів – Євген Кравцов

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов заявив, що сьогодні в Україні утворився профіцит вагонів-зерновозів, і надалі він зростатиме, оскільки на підприємстві починають впроваджувати заходи з поліпшення обігу вагонів, прискорення та збільшення обсягів перевезень.

Про це повідомляє НВ Бізнес.

За словами Євгена Кравцова, загальний парк вагонів-зерновозів в Україні становить понад 23 тис., і ця кількість повністю задовольняє попит аграріїв для перевезення врожаю. Тобто дефіцит парку фактично подолано і з огляду на це УЗ поступово виводитиме з обігу старі вагони-хопери.

Читайте: Глобальний ринок зернових: 5 цифр, що змінять уявлення

Євген Кравцов відзначив, що в УЗ не сумніваються у своїх можливостях вивезення цьогорічного врожаю зернових. Така впевненість обумовлена низкою впроваджених на підприємстві інструментів роботи:

  • Пріоритетизація маршрутних відправок (коли вантаж відправляється організованими поїздами по 55 вагонів, а не розсипом окремих вагонів).
  • Розподіл маршрутів через систему ProZorro (це дає однаковий доступ усім учасникам, а також видно реальну ціну на ринку, яка залежить від попиту).

«Весь урожай, який буде заявлено, буде вивезений», – запевнив керівник  Укрзалізниці.

Євген Кравцов розповів, що сьогодні УЗ володіє менше 50% парку зерновозів, більша частина хоперів, які використовуються для транспортування зернових, перебуває у приватній власності.

Як повідомляв Landlord, Євген Кравцов заявив про готовність Укрзалізниці до перевезення цьогорічного врожаю зернових, проінформувавши, що від початку маркетингового року УЗ перевезла на 1 млн т зерна більше, ніж за відповідний період минулого року.

Поділися

Логістика     12 вересня 2019 14:19

Приватна тяга на залізниці: терміни запуску пілотного проекту

Пілотний проект із задіянням приватної тяги для вантажних перевезень на залізниці запустять до кінця 2019 року. Таку заяву зробив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Про це повідомляє Економічна правда.

Міністр вважає, що застосування приватної тяги – це ефективне рішення, оскільки Укрзалізниця останніми роками не може забезпечувати необхідну кількість рухомого складу для вантажоперевезень.

«У нас є амбітна мета – до кінця року пілотно запустити приватну тягу і всіх здивувати», – сказав Владислав Криклій.

На яких ділянках буде реалізовано пілотний проект, поки не оголошується: наразі зважують усі варіанти. При цьому Владислав Криклій відзначив, що в міністерстві не розглядають можливості віддати найприбутковіші напрямки великим приватним корпораціям.

Читайте: Ціни на вагони-зерновози Укрзалізниці зросли на 51%

Подальше впровадження приватної тяги для вантажоперевезень буде, за словами міністра, поступовим – щоб не поставити під удар Укрзалізницю.

Landlord раніше повідомляв про те, що керівник Укрзалізниці Євген Кравцов вважає, що експеримент з приватною тягою без прийняття відповідного закону не вирішить логістичних проблем, а створить корупційні ризики та переваги для компаній, які будуть задіяні на ринку вантажоперевезень.

Поділися

Логістика     12 вересня 2019 11:04

Ціни на вагони-зерновози Укрзалізниці зросли на 51%

Під час електронних торгів у системі ProZorro.Продажі щодо використання вагонів-зерновозів Укрзалізниці у новому маркетинговому році ринок пропонує ціну за групові відправки на 51% більшу за базову ставку і на 6% вищу за маршрутну.

Про це повідомляє БізнесЦензор.

Ринкова ціна на послугу з використання рухомого складу Укрзалізниці формується в електронній торговій системі ProZorro.Продажі.

Від початку нового маркетингового періоду (з липня 2019 року) на аукціонах ProZorro.Продажі учасники електронних торгів запропонували за використання вагона-зерновоза в середньому ставку 2219 грн за групові відправки і ставку 1193 грн – за маршрутні відправки, при стартовій ціні 1117 грн.

Читайте: Вантажоперевезення обмежено: на Південно-Західній залізниці скупчення вагонів

На електронні торги Укрзалізниця виставляє близько 30% від загального добового навантаження хоперів. У 2019–2020 МР компанія реалізувала через ProZorro.Продажі послугу з використання понад 2,2 тис. вагонів-зерновозів.

Як заявив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, для перевезення зернових УЗ і надалі пропонуватиме аграріям послугу з використання вагонів-зерновозів в електронній системі ProZorro.

Як повідомляв Landlord, Євген Кравцов заявив про готовність Укрзалізниці до перевезення цьогорічного врожаю зернових, проінформувавши, що від початку маркетингового року УЗ перевезла на 1 млн т зерна більше, ніж за відповідний період минулого року.

Поділися

Логістика     11 вересня 2019 09:58

Вантажоперевезення обмежено: на Південно-Західній залізниці скупчення вагонів

На період з 11 до 14 вересня УЗ ввела обмеження вантажоперевезень на Південно-Західній залізниці. У компанії пояснюють такі заходи скупченням вагонів і збоями в роботі залізниці.

Про це повідомляє НВ Бізнес.

Обмеження введено для всіх відправників і одержувачів, для всіх вантажів і типів рухомого складу. Як відзначають в УЗ, ситуація, що склалася на Південно-Західній залізниці, пов’язана з «неефективним плануванням та використанням ресурсів менеджментом зазначеної регіональної філії».

Читайте: Україна може потіснити Австралію на ринку експорту ячменю до Китаю

Прес-служба Укрзалізниці повідомляє, що Південно-Західна філія підприємства має достатньо локомотивів і паливно-мастильних матеріалів, щоб відновити ритмічну роботу.

Landlord раніше повідомляв про те, що від початку маркетингового року УЗ перевезла на 1 млн т зерна більше, ніж за відповідний період минулого року.

Поділися

Логістика     11 вересня 2019 09:00

Крюківський вагонзавод збільшив виробництво вантажних вагонів на 61,8%

У січні-серпні 2019 року на Крюківському вагонобудівному заводі виготовили 3745 вантажних вагонів, що на 61,8% більше, ніж за відповідний період 2018 року.

Про це повідомляє Кременчуцька газета.

На КВБЗ звітують про нарощення потужностей. Крім збільшення виробництва вантажних вагонів, на підприємстві від початку року збудували 6 пасажирських вагонів (при тому що в січні–липні 2018 року – жодного), а також доукомплектували 15 локомотивів General Electric.

Читайте: 56% українців хотіли б продати свою землю

Видання зазначає, що у 2018 році КВБЗ збільшив випуск вантажних вагонів на 83% порівняно з 2017 роком, виготовивши їх 3686 одиниць.

Landlord раніше повідомляв про те, що Крюківський вагонзавод протестував нову партію локомотивів General Electric.

Поділися
Показати ще