Логістика

17 хв. тому

На КВБЗ завершили доукомплектацію перших 30 локомотивів General Electric

Сьогодні на Крюківському вагонобудівному заводі відбуватимуться урочистості з нагоди завершення першого етапу стратегічного співробітництва з General Electric: 30 локомотивів, поставлених в Україну американською компанією, доукомплектовано на українському підприємстві.

Про це повідомляє Укрінформ.

У межах виконання контракту із Крюківського вагонзаводу в депо Укрзалізниці відправлять останні 5 із 30 поставлених тепловозів General Electric. Закордонну тягу доукомплектовували на українських виробничих потужностях: ставили сидіння, систему безпеки, сигнальну систему, радіо. На КВБЗ локомотиви також фарбували, тестували нові вузли й обкатували.

Читайте: Експорт зернових опиниться під ударом через підвищення тарифів на вантажоперевезення за схемою УЗ

Перший етап партнерства з General Electric становить 10% кінцевої вартості угоди. Поступово планується довести рівень локалізації в Україні до 40%.

Landlord раніше публікував відео, як на Крюківському вагонзаводі протестували нову партію локомотивів General Electric.

Логістика

15 березня 2019 10:02

Тарифи УЗ на перевезення окремих вантажів у порти Азову планують знизити

Щоб наростити вантажопотік до морських портів Бердянська, Маріуполя та Херсона і забезпечити їх безперебійну роботу, розроблено алгоритм надання додаткової знижки на формування залізничних тарифів для окремих видів вантажів у ці порти і з них.

Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Для поліпшення економічної ситуації, яка виникла в результаті російської агресії в портах Азову, на спільній нараді представників Мінінфраструктури, АМПУ та керівництва портів Бердянська, Маріуполя та Херсона розглянуто можливість надання АТ «Укрзалізниця» додаткової знижки на формування залізничного тарифу на рентабельні вантажі, які йдуть у напрямку морських портів Азовського басейну та із цих портів.

Читайте: Україна зможе потроїти валове виробництво зернових. Необхідна умова – $70–75 млрд інвестицій

Рішення зумовлено значним зниженням вантажопотоку в українських портах Азовського басейну в минулому році.

«За 2018 рік тільки Бердянським портом втрачено близько 840 тисяч тонн вантажів», – такі цифри озвучив заступник Міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк, відзначивши, що зниження тарифу УЗ на вантажоперевезення допоможе «нівелювати зростання фрахту в загальному логістичному ланцюгу та дозволить збільшити обсяги вантажоперевалки».

Як повідомляв Landlord, експерти ЄБА підрахували, що в результаті запланованого механізму підвищення тарифів УЗ на вантажоперевезення вартість транспортування вантажів зросте на 23%, і це призведе до того, що бізнес додатково витрачатиме 11,7 млрд грн у рік.

Логістика

13 березня 2019 10:10

Як порятують аграріїв від проблем з перевезенням продукції. Омелян назвав три шляхи

Аграрна сфера в Україні дуже страждає від прогалин логістичної галузі. Щоб вирішити задавнені проблеми з перевезенням агропродукції, Мінінфраструктури запроваджує приватну тягу на залізниці, нарощує забезпечення УЗ локомотивами та здаватиме вагони в оренду через систему ProZorro.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав три кроки, які Уряд планує зробити для виправлення напруженої ситуації з транспортуванням продукції АПК:

  1. Поступове забезпечення залізниці тягою (контракт із General Electric на поставку локомотивів до України: УЗ вже отримала 22 тепловози, решта 8 доукомплектовуються і будуть передані в середині березня).
  2. Запровадження приватної тяги на залізниці (в експериментальному режимі).
  3. Вантажні вагони Укрзалізниця здаватиме в оренду за допомогою електронних аукціонів «ProZorro.Продажі» (електронна система дозволить сформувати об’єктивну картину на попит вагона й визначити збалансовану вартість вагона для клієнта).

Читайте: Названо лідера алкогольної індустрії України

Міністр інфраструктури відзначив зростання ролі річкового транспорту для вантажоперевезень. За словами Володимира Омеляна, за останні 5 років вдалося більш як утричі наростити перевезення вантажів річкою: «це дешевше, зручніше, і, врешті-решт, це логічніше».

Також міністр звернув увагу, що в умовах нестачі вагонів бізнес вимушено переходить на автоперевезення, але при цьому вкрай важливо дотримуватися габаритно-вагових норм.

Landlord раніше повідомляв про те, що цього року бюджет Державного дорожнього фонду становитиме 50 млрд грн. Кошти виділятимуть, передусім, на ремонт доріг стратегічного значення, зведення трас для транснаціонального коридору GO Highway, який з’єднає українські та балтійські порти, та запуск проекту з автоматичного зважування вантажівок біля в’їзду до столиці – Weight-in-motion.

Логістика

12 березня 2019 14:55

Дельта Вілмар СНД збудує завод для переробки сої в порту Південний – АМПУ

АМПУ і «Дельта Вілмар СНД» розпочинають спільний проект у порту Південний, завдяки якому будуть збудовані нові потужності для переробки та перевалки аграрних вантажів. Очікуваний економічний ефект проекту – понад 500 млн грн на рік.

Про це повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів України.

Це вже четвертий проект державно-приватного партнерства в порту Південний. Ним передбачено, що компанія «Дельта Вілмар СНД» побудує новий причал № 37, завод для переробки сої, складські та перевантажувальні потужності для перевалки наливних і сипучих аграрних вантажів.

Читайте: Власниками землі дослідницьких установ стають очільники НААН та їхні родичі – Схеми

АМПУ в межах проекту проведе днопоглиблювальні роботи для створення операційної акваторії та підхідного каналу до нового причалу.

Landlord раніше повідомляв про те, що у 2019 р. АМПУ проведе днопоглиблення у 8 морських портах та на внутрішніх водних шляхах України, зокрема з використанням власного флоту.

Логістика

06 березня 2019 09:49

Конкурс на концесію портів Ольвія та Херсон проведуть у квітні-травні

Завершується підготовка конкурсної документації з концесійних проектів у портах Ольвія та Херсон, і вже у квітні-травні пройде конкурс, в якому за право взяти морські порти в концесію змагатимуться українські й міжнародні компанії.  

Про це повідомляє Укрінформ.

За словами міністра інфраструктури України Володимира Омеляна вже понад 20 компаній висловили свою зацікавленість у реалізації пілотних концесійних проектів. Конкурсні комісії з концесійних проектів у портах Ольвія і Херсон провели перше засідання.

Читайте: Український агробізнесмен Косюк – серед найбільших мільярдерів світу за версією Forbes

Що очікують від концесії портів?

Порт Ольвія:

  • залучення близько 17,3 млрд грн інвестицій;
  • збільшення надходжень до бюджетів різних рівнів до 58 млрд грн за весь період дії договору концесії (35 років).

Порт Херсон:

  •  залучення близько 1,37 млрд грн інвестицій;
  • збільшення надходжень до бюджетів різних рівнів до 14,3 млрд грн за весь період дії договору концесії (30 років).

Як повідомляв Landlord, уперше в Україні 2019-го два морські порти «Ольвія» та «Херсон» візьмуть у концесію. Торік для цього розробили всю необхідну документацію.

Логістика

Показати ще