Оскільки активне використання власного флоту на р. Південний Буг та Дніпро наразі неможливе, “Нібулон” планує освоювати ринок водних перевезень Дунаєм та вивчатиме можливості рейдової перевалки в цьому регіоні, використовуючи отриманий досвід роботи на зовнішньому рейді порту Миколаїв.
Про це власник компанії “Нібулон” Андрій Вадатурський розповів в інтерв`ю виданню Ліга.Бізнес.
Відомо, що за час війни компанія почали будувати новий термінал у Ізмаїлі, на Дунаї. Нині він вже навіть частково працює. Добудова цього терміналу залежить від фінансування, а також від роботи зернового коридору.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Термінал на Дунаї – це стратегічний проєкт, який не залежить від “коридору” та забаганок росіян. Він працюватиме і буде особливо важливим, коли неефективно працює зерновий “коридор”. Якщо так буде, цей термінал буде єдиним вікном”, – поділився своїм баченням перспектив роботи термінала Вадатурський.
За розрахунками, компанія вже вклала у термінал близько $10 млн. При цьому, банки не дали коштів на цей проєкт, тож усі залучені засоби – це власні обігові кошти підприємства.
За оцінками, “Ізмаїл” буде пропускати 300 тисяч тонн зерна за місяць. Сьогодні вже виходимо на 120 – 150 тисяч тонн. З кінця січня зможемо вийти на 300 тисяч тонн, коли термінал буде добудований, – вважає Вадатурський.
Нагадаємо, розмінування полів “Нібулону” за підрахунками компанії займе кілька років. А переорювання земель після війни коштуватиме до двох тисяч доларів за гектар.
На елеваторах ТОВ СП “НІБУЛОН” для сушіння зерна використовується виключно газ. У компанії зазначили, що на сьогодні ринкова ціна на газ на 55-65% вища ніж влітку, та на 35-45% вища ніж у жовтні минулого року.
“Нібулон” надав свої баржі на початку широкомасштабного вторгнення, щоб зупинити можливий російський вхід у води міста.
Власник “Нібулону” Андрій Вадатурський розповів, як працює зерновий коридор.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!