Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі, передає “Порти України”
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Починаючи з 1 листопада, порт Гамбург розпочне проект з логістичною компанією Unifeeder щодо використання судна лінії для переміщення контейнерів замість транспортування контейнерів дорогами між терміналами. Послуга забезпечить перевезення контейнерів фідерним судном між терміналами HHLA CTA, CTT і CTB, а також Eurogate і, в найближчому майбутньому, Süd-West Terminal.
“Перевезення суднами може зняти з дороги кілька тисяч контейнерів щороку. Кожен контейнер, який ми можемо перемістити водним шляхом, означає зменшення викидів CO2”, — зазначив керуючий директор Dihla Dakosy Interessengemeinschaft Hamburger Linienagenten (DIHLA) Олександр Гайслер.
Данська судноплавна компанія Unifeeder є ініціатором разом із фахівцями з програмного забезпечення з Гамбурга Dakosy і DIHLA, які брали участь у створенні цифрового процесу, який також охоплює митну обробку для перевантаження контейнерів у порту на судна.
Нова модель інтеграції, розроблена для системи портового співтовариства, викликає більший інтерес з боку інших фідерних перевізників, повідомляє Dakosy, і з листопада буде доступна більш широко для компаній, що працюють у порту Гамбург.
У 2021 році Гамбург перевантажив майже 9 млн TEU, посівши двадцятий рядок у рейтингу світових портів. Минулого року порт обслужив 3,5 тис. контейнерних суден, у тому числі більш ніж 200 надвеликих суден місткістю понад 18 тис. TEU. Ключове місце призначення, особливо на азійських судноплавних маршрутах, Гамбург також є одним із провідних перевантажувальних портів у Північній Європі.
За словами офіційних осіб порту, передбачувані переваги включають полегшення портової інфраструктури шляхом зменшення кількості рейсів вантажівок між терміналами, скорочення часу очікування на терміналах і відповідне зниження викидів CO2. Як і багато портів, Гамбург відчуває брак кваліфікованих водіїв вантажівок, який також сподівається пом’якшити перевезеннями фідерними суднами.
Довідка. Порт Гамбург — найбільший порт Німеччини та провідний порт Європи, де обробляються контейнерні та навалочні вантажі. Займає територію 75 квадратних кілометрів і вважається третім за розміром у Європі (після Роттердама та Антверпена). Розташований у гирлі річки Ельба, за 100 кілометрів від узбережжя. Портові потужності дозволяють приймати та обробляти суховантажні судна дедвейтом до 250 тис. тонн. Порт у 2021 році збільшив вантажообіг порівняно з 2020 роком на 1,9% — до 128,7 млн тонн, контейнерообіг — на 2,2%, до 8,7 млн TEU.
Портовий оператор Hutchison Ports та інвестор Terminal Investment Limited Sarl (TIL), що входить до групи MSC, оголосили про співпрацю в розвитку нового контейнерного термінала в районі Europahaven порту Роттердам.
Стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Створення мережі зерносховищ у сусідніх європейських державах, що запропонували експерти США, розв’яже проблему експорту нового врожаю.
На початку серпня танкер з 15 тис. тонн української олії вийшов з Клайпедського порту, Литва.
Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.
В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!