Адміністрації портів Гетеборг (Швеція) і Роттердам (Нідерланди) підписали меморандум про порозуміння щодо створення «зеленого коридору» між двома портами, пише The Maritime Executive.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
У межах меморандуму, який підписали у присутності правлячих монархів обох країн — короля Швеції Карла XVI Густава та королеви Сільвії та короля Нідерландів Віллема-Александера та королеви Максими, сторони мають намір сформувати базу для співпраці щодо стимулювання використання нових альтернативних видів палива, необхідних для досягнення повної декарбонізації морських перевезень.
Сторони також мають намір включити “зелений коридор” між Гетеборгом і Роттердамом до мережі deep sea коридорів, зокрема до Європейської мережі зелених коридорів, про створення якої оголосив у березні цього року Mærsk Mc-Kinney Møller Center for Zero-Carbon Shipping.
У серпні адміністрації портів Сінгапур та Роттердам підписали меморандум про взаєморозуміння щодо створення найдовшого у світі зеленого та цифрового коридору (Green and Digital Corridor) для забезпечення судноплавства з низьким та нульовим викидом вуглецю.
У травні 2021 року порт Роттердама також запустив першу у світі операцію з бункерування метанолу з баржі на судно.
Нагадаємо, портовий оператор Hutchison Ports та інвестор Terminal Investment Limited Sarl (TIL), що входить до групи MSC, оголосили про співпрацю в розвитку нового контейнерного термінала в районі Europahaven порту Роттердам.
Стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Створення мережі зерносховищ у сусідніх європейських державах, що запропонували експерти США, розв’яже проблему експорту нового врожаю.
На початку серпня танкер з 15 тис. тонн української олії вийшов з Клайпедського порту, Литва.
Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.
В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!