Перевалочний комплекс Дунайського пароплавства збільшує обсяги завантаження зернових. Перед комплексом на вихідних налічувалося майже дві сотні зерновозів з кукурудзою, майже півсотні з соєю, передає пресслужба УДП. Черга рухається швидко, обробка машин відбувається у три зміни.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Чому аграрії обирають саме УДП, у пресслужбі зауважують:
- Комплексна логістична послуга, яка включає три складові: перевалку в українському порту, річковий фрахт та перевалку на морське судно борт-борт у порту Констанца
- Ринковий та дуже привабливий тариф. Відсутність проблем та затримок з подачею суден, адже перевезення здійснюються власним флотом УДП: комплекс координує роботу з відділом експлуатації флоту
- Максимальний сервіс та швидкість: автоматичний відбір проб, лабораторія на території комплексу, механізоване розвантаження бортових автомобілів, облаштований механізованою системою перевантаження склад
- Надійність та стабільність: УДП велика державна компанія, яка завжди виконує зобов’язання перед клієнтами та партнерами. Наразі УДП розглядає перспективу масштабування перевалочного напряму. Обговорюється відкриття ще більш потужного комплексу на іншому майданчику підприємства в Ізмаїлі.
- Передбачається створення зернового хабу, який забезпечить стабільний вантажопотік не лише для нашого річкового флоту, але й для морських суден УДП.
Флот + логістична інфраструктура, комплексні логістичні ланцюги під єдиним управлінням – це європейська модель розвитку, яку сповідують наші румунські, австрійські та угорські колеги. УДП рухається тим же шляхом, – мовиться у повідомленні пресслужби.
Нагадаємо, морський порт Ізмаїл виконав річний план з перероблювання в обсязі 6,18 млн тонн. Це рекордні за всю історію існування порту темпи виконання річних характеристик.
ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) досягнуло рамкової домовленості з TTS Group S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія).
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Контейнерний фідер T-MOON здійснив свій перший рейс до порту Ізмаїл.
Адміністрація “Ізмаїльського морського порту” дозволила проходити гирлом Бистре суднам з осадкою до 6,5 метра, повідомляє пресслужба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.
Кабінет міністрів України ухвалив рішення про розширення акваторії морських портів на Дунаї – йдеться про порт в Ізмаїлі, Рені та порт Усть-Дунайськ.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!