Морський порт Ізмаїл виконав річний план з перероблювання в обсязі 6,18 млн тонн. Це рекордні за всю історію існування порту темпи виконання річних характеристик, повідомляє пресслужба Адміністрації морських портів України.
Найбільші обсяги вантажів опрацювало держпідприємство “Ізмаїльський морський торговельний порт” (2,65 млн тонн) і приватні компанії Дунайсудноремонт (1,28 млн тонн), та ІРП Дунайсудносервіс (805 000 тонн).
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Перші позиції у номенклатурі вантажів морського порту Ізмаїл за обсягами перевантаження – зерно, олія, шрот, соняшник, залізорудна сировина.
Потужності порту з експорту агропродукції збільшилися після запуску причалів для вантажних операцій з зерном та олією новими операторами терміналів, а також після будівництва нового терміналу компанією “Нібулон”.
Збільшенню пропускної спроможності морського порту Ізмаїл, який сьогодні обробляє суттєву частку українського експорту, сприяло відновлення судноплавства в гирлі Бистре, збільшення акваторії порту та проведення днопоглиблювальних робіт, – акцентував голова АМПУ Юрій Литвин.
Нагадаємо, румунський порт Констанца в разі закриття “зернового коридору” зможе перевантажити 12 млн т кукурудзи і приблизно стільки ж пшениці, включаючи румунське, сербське та українське зерно.
ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) досягнуло рамкової домовленості з TTS Group S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія).
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Контейнерний фідер T-MOON здійснив свій перший рейс до порту Ізмаїл.
Адміністрація “Ізмаїльського морського порту” дозволила проходити гирлом Бистре суднам з осадкою до 6,5 метра, повідомляє пресслужба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.
Кабінет міністрів України ухвалив рішення про розширення акваторії морських портів на Дунаї – йдеться про порт в Ізмаїлі, Рені та порт Усть-Дунайськ.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!