Світові експортери зерна відмовились постачати російське зерно та йдуть з ринку країни-терориста. До того ж компанії ще у березні почали опрацьовувати питання передачі свого бізнесу новим власникам, повідомляє мінАПК рф.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Так, за словами генерального директора російського інституту кон’юнктури аграрного ринку Дмітрія Рилька, вихід компаній може значно вплинути на відвантаженні зерна через Чорне море, де їхня сукупна частка була близько 20%, а у порту “Кавказ” вони відвантажували близько 13%.
Один з гендиректорів російської компанії заявив, що ринок нібито був готовий до виходу глобальних зернотрейдерів. Він оцінює частку компаній в експорті російського зерна у 16%.
Довідка. Viterra — канадський зернопереробний бізнес, найбільший зернопереробник в країні, з історичним корінням, що сформувалося в прерійних зернопереробних кооперативах, серед яких знаковий Саскачеванський пшеничний пул.
Cargill — одна з найбільших глобальних агропромислових і торговельних компаній. Займається виробництвом і продажем зерна, олії, цукру, какао, м’яса, біопалива. Оперує у 70 країнах, веде торгівлю у 125 країнах світу. У бізнесах компанії працюють 155 тис. працівників.
Louis Dreyfus — міжнародна компанія з торгівлі сільськогосподарською продукцією. Зареєстрована у Нідерландах. Louis Dreyfus Company має представництва у більш ніж 100 країнах. Є одним із найбільших постачальників сільськогосподарської продукції у світі, також займається торгівлею, виробництвом та переробкою.
Раніше повідомлялось, що два найбільших західних вантажовідправника російського зерна, Cargill і Viterra, припинять закупівлі на експорт.
До цього стало відомо, що один із найбільших світових постачальників сільгосппродукції — американська Cargill – припинить експорт зерна з рф, компанія входить до першої десятки експортерів російського зерна.
Нагадаємо, французька компанія Danone остаточно відмовляється від ведення бізнесу в росії. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Мінфін США вводить санкції щодо майже 100 об’єктів у військовій машині путіна. У санкційний список потрапила компанія “камАЗ” та її голова правління.
Вартість танкерів зростає слідом за цінами на сировину. Як свідчать дані Gibson Shipbrokers, значне зростання вартості демонструють танкери типу VLCC і Suezmax, водночас спостерігається значна розбіжність між зростанням цін на нові судна і судна, що були у використанні.
Під час повномасштабної війни російські військові завдали ракетні удари по двох великих зернових терміналах у Миколаєві, котрі належать міжнародним компаніям Viterra та Bunge Ltd.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!