Найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол, пише ЦТС. Двопаливне судно Cajun Sun вийшло з Гейсмара у США в січні і прибуло до порту Антверпен у Бельгії в лютому.
Судно перетнуло Атлантичний океан і пробуло в рейсі 18 днів, використовуючи біометанолову суміш: біометанол, сертифікований ISCC, був змішаний з природним газом на основі метанолу.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Пробний рейс показав можливість досягнення нульових рівнів викидів парникових газів.
Експериментальний рейс був проведений MOL спільно з виробником палива Mthanex та його дочірньою компанією Waterfront Shipping, яка є оператором судна.
Вперше Waterfront Shipping застосувала метанол як альтернативне суднове паливо у 2016 році, коли Mthanex, Waterfront Shipping та MOL спільно з іншими партнерами побудували Taranaki Sun – перший у світі танкер далекого прямування з двопаливними двигунами для роботи на метанолі.
Канадська Mthanex є найбільшим у світі виробником та постачальником метанолу на основні міжнародні ринки Північної Америки, Європи та Південної Америки. Підприємства компанії з виробництва метанолу розташовані у Новій Зеландії, США, Тринідаді, Чилі, Єгипті та Канаді.
Waterfront Shipping (дочірня компанія Mthanex Corporation) – міжнародна морська транспортна компанія, що займається транспортуванням сипких хімікатів та нафтопродуктів. Компанія управляє флотом океанських танкерів для перевезення метанолу: 19 із 30 суден оснащені технологією подвійного використання метанолу.
Нагадаємо, Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!