Про це повідомляє EastFruit.
Сьогодні вартість української продукції в регіоні на $1,5-2 вища, ніж у конкурентів. При цьому ринок чи попит, за попередніми прогнозами, не буде збільшуватися. Тому експерти радять вітчизняним садівникам обдумати шляхи зменшення собівартості горіхів.
Крім того, на ринку в преміум-сегменті вже закріпилися Чилі та США. Країни демонструють високу якість продукції та ефективні маркетингові підходи в її просуванні. Експерти відзначають: українські виробники наразі не можуть зіставити чилійцям та американцям у цьому конкуренцію.
Читайте: Горіхи, лохина та яблуні – таджицькі фермери купуватимуть саджанці в Україні
Натомість у сегменті дешевої продукції передові позиції займає Узбекистан. Останній щороку нарощує свої позиції, витісняючи Україну.
«Зараз вітчизняні виробники – четверті в експорті ядра грецького горіха та шості в поставках горіха в шкаралупі. Однак, за останні 5 років обсяги експорту української продукції на Близький Схід скоротилися в 5 разів. Тоді як поставки з Узбекистану, навпаки, зросли – у 2,5 рази», – пояснює Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту ФАО.
Як раніше повідомляв Landlord, за 4 місяці нового маркетингового сезону 2018/19 року українські експортери на продажі горіхів заробили $63 млн. Це – на $14 млн менше, ніж за аналогічний період роком раніше. Загалом торік вітчизняні виробники отримали від реалізації горіхів $131,5 млн. Цього року сума може суттєво зменшитися.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!