Новини / ВІДЕО / Аналітика / Техніка     20 листопада 2018 16:09

Мобільність та великі об’єми: ТОП-5 плюсів зернового терміналу в Південному порту

В травні 2018 року на Одещині в "Південному порту" планують відкрити новий зерновий термінал MV Cargo. У компанії обіцяють, що він допоможе українським фермерам потрапити на світовий ринок, адже люди зможуть продавати своє зерно за кордон без посередників.

Команда журналу LANDLORD спробує роз’яснити, чим саме цікавий проект українському фермеру та чи варто везти туди своє зерно. Ми виділили основні плюси терміналу.

1. Здатен приймати великі обсяги вантажів

До складу проекту входить станція розвантаження автомобілів. Термінал зможе прийняти 790 вантажівок та 256 вагонів із зерном протягом дня. Здатен одночасно зберігати 290 тисяч тонн. У терміналі 14 силосів по 15 тис. тонн кожен і склад підлогового зберігання на 80 тис. т, що дозволяє одночасно зберігати 290 тис. т зерна.

2. Власна залізнична інфраструктура

Новий термінал має власну залізничну інфраструктуру. Поряд також є залізничні потужності порту “Трансінвестсервісу”. Це допоможе забезпечити оперативну та надійну логістику. На терміналі є станція розвантаження залізничних вагонів і вантажного автотранспорту. Вона побудована з нуля. На терміналі є дві платформи, здатні приймати рухомі склади, а не окремі вагони.

3. Стоянка автотраспорту

На терміналі є окрема стоянка автомобільного транспорту. Це має допомогти уникнути заторів у зерновий сезон.

4. Відсутність складних конвеєрних систем

У силосів та підлогового складу, де зберігається зерно, вдале розташування. Вони знаходяться вище причалу. Тому зерно напряму по галереях скочуватиметься до суднонавантажувача. Це прискорить процес доставку зерна на судна.

5. Швидкісне завантаження суден

Всього комплекс за добу зможе запустити біля 35 тонн. Зерно вантажиться із складу підлогового зберігання через систему решіток на центральний конвейер продуктивністю 2 000 т/год і 5 скребковими конвеєрами продуктивністю по 500 т/ год кожний. На терміналі кажуть, що великий пароплав типу Post-Panamax з водотоннажністю понад 100 тис. тонн термінал зможе завантажити за 3-4 дні.

Читайте: До кінця 2018 року зернові термінали запрацюють ще в трьох українських портах.

У MV Cargo не заперечують, що основним клієнтом нового терміналу буде американська корпорація Cargill, яка закуповує зерно та олійні культури у фермерів як для переробки на місці, так і для експорту в інші країни. Проте у MV Cargo стверджують, що місця вистачить усім і  гарантують якісне обслуговування усім іншим трейдерам.

Проект фінансується Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC),  Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та локальними інвесторами. Реалізатори – українська компанія MV Cargo та американська корпорація Cargill. Це найбільший інвестиційний проект в Україні за останні роки. Його вартість – $ 150 млн. Проектування термінала MV Cargo розпочалося у 2014 році.  Будівництво – у 2016 році. У компанії обіцяють, що зведення терміналу завершиться у грудні 2019 року. Але запуск відбудеться вже у травні 2019 року.

При підготовці матеріалу використані дані зі сторінки компанії MV Cargo у Facebook, сайтів latifundist.com, Дело, Економічна правда. 

Раніше LANDLORD повідомляв, що компанія MV Cargo отримала на побудову терміналу фінальний транш від Міжнародної фінансової корпорації (IFC) та Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). Гроші мають піти на завершальний етап будівництва.

Читайте також