Новини / Думки     05 лютого 2019 14:53

Як українським фермерам вийти на арабський ринок: названо 4 умови

Українським агровиробникам для виходу на ринки арабських країн варто зробити всі належні сертифікати, запустити власний сайт англійською мовою та знайти англомовний персонал. У разі відсутності цих компонентів реалізовувати свою продукцію в східних країнах буде практично неможливо.

Про це на своїй сторінці у Facebook заявив Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту ФАО.

Сертифікати

Обов’язковою умовою для виходу на арабські ринки є наявність сертифікату Halal. Або як альтернатива – процес отримання серії сертифікатів «Фієста». Останнє стосується виробників меду, кондвиробів, соусів, смузі, джемів та ін.

«Без цих сертифікатів ніхто не буде навіть розмовляти. До речі, не всі сертифікати визнаються в ОАЕ – тому потрібно звірятися з місцевими правилами», – пояснив Андрій Ярмак.

ЧитайтеСвіт не переважив Китай: експорт сої зі США скоротився на 26 %

Також, у випадку, якщо потенційний експортер вирощує свіжу продукцію, йому варто отримати сертифікат GlobalGAP – визнана в усьому світі система стандартів с/г продукції.

Англомовний сайт

Арабські імпортери завжди хочуть бачити активність і присутність в інтернеті. За відсутності англійської версії експерти радять створити сайт-візитку. Це займе небагато часу та вкладених коштів.

Англомовний персонал

Зазвичай імпортери бажають спілкуватися з постачальниками напряму – без перекладачів. Адже, як показує досвід, залучення третіх осіб – неефективне.

ЧитайтеУкраїнський агроекспорт до ЄС поставив черговий рекорд – $6,3 млрд

«Інвестуйте в персонал або наймайте людей, які розмовляють англійською та розуміються на міжнародній торгівлі», – наголосив економіст.

Розуміння логістики та експорту

Агровиробники мають мати досвід в експорті продукції або детально прорахувати всю логістику – від постачання на ринок до упаковки. Імпортерів завжди цікавить кінцева вартість продукту. Якщо цього немає – угода може зірватися.

За словами Андрія Ярмака, в ОАЕ для українських фермерів є значний потенціал в експорті лохини, малини, преміальних яблук, порічок, замороженої продукції (ягід та овочів), картоплі (митої та свіжої) та черешень.

Новини за темою:  Спека та місцеві грози: якою буде погода в Україні 6 червня

Як раніше повідомляв Landlord, Україна має значний економічний потенціал наростити експорт власної продукції до Індії. Серед найперспективніших напрямків – продаж зернових культур, олії, чорних металів, горіхів та меблів для сидіння. Серед сильних сторін індійської економіки експерти назвали перетворення Індії на найбільший ринок в світі за кількістю домогосподарств/споживачів та найбільший ринок за кількістю сімей з дітьми.

Читайте також