Гендиректор компанії “НІБУЛОН” Андрій Вадатурський хоче домовитися про замороження боргу із відтермінуванням виплат, щоб полегшити фінансовий стан компанії. Однак спроби переконати міжнародних кредиторів погодитися на зміну графіку виплат за боргами завмерли на місці.
Про це очільник компанії розповів виданню Financial Times.
Загалом “НІБУЛОН” заборгував $570 млн 26 західним й українським кредиторам. Минулої осені компанія припинила виплати міжнародним кредиторам. За словами Вадатурського, деякі українські банки почали конфісковувати активи компанії.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Для залучення фінансування необхідно, щоб західні союзники України надали гарантії покриття ризиків, які повʼязані із війною. Так зростуть шанси на те, що банки розвитку будуть позичати кошти українським компаніям.
Вадатурський додав, що з кредитними канікулами і готівкою “НІБУЛОН” зможе профінансувати наступну посівну, а незалежні фермери зможуть уникнути банкрутства.
“Без грошей ти нічого не можеш зробити. Натепер це мій головний пріоритет”, — сказав Вадатурський.
За словами заступника генерального директора “НІБУЛОНу” по взаємодії з органами влади та з правових питань Михайла Різака, через повномасштабне вторгнення земельний банк компанії зменшився з 76,5 тис. га до 51 тис. га. Більша частина земель, на яких “НІБУЛОН” наразі не може вести господарську діяльність знаходиться в Луганській області, а близько 5,5 тис. га потребують розмінування у Снігурівському районі (Миколаївська обл).
Читайте також: Попри війну “Нібулон” будує новий термінал на Дунаї
Довідка: до війни компанія “НІБУЛОН” обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. “НІБУЛОН” експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).
Нагадаємо, агрокомпанія “Нібулон” у період із березня до серпня скоротила експорт на 88% унаслідок втрати можливості користуватися звичайними маршрутами через Миколаївський порт.
“Нібулон” надав свої баржі на початку широкомасштабного вторгнення, щоб зупинити можливий російський вхід у води міста.
Валерія Пепеля