Французька лізингова компанія Ermewa передасть Rail Cargo Logistics (австрійська Rail Cargo Group) 200 новозбудованих вагонів-зерновозів для перевезення збіжжя з України.
Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на Railfreight.
Як зазначається, перша партія з 25 зерновозів була передана наприкінці жовтня, а до кінця 2023 р. надійде ще 175.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Нові вагони моделі Tagnpps спеціально розроблені для перевезення сільськогосподарської продукції. Їх максимальний об’єм становить 95 м³, вантажність – 69,7 тонни. Усі вагони будуть оснащені пристроями GPS і придатні для цифрового автоматичного зчеплення (DAC).
“Вагони також мають деякі інноваційні функції. Дах і люки були оптимізовані для кращого збереження продуктів. Крім того, ці вагони Ermewa будуть з більш товстого металу, а отже безпечніші. Безпека також була підвищена завдяки впровадженню ергономічної системи відкривання даху, розташованої на рівні землі. Це означає, що більше не буде необхідності підійматися на дах, зменшуючи ризики ураження електричним струмом або падіння”, – йдеться в повідомленні.
Читайте також: Як уникнути проблеми з простоями навантажених зерновозів у черзі – експерт
Нагадаємо, Асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.
Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!