Новини    03 квітня 2023 20:04

Запрацював ще один залізничний прикордонний перехід між Україною та Молдовою

Зокрема це значно зменшиться вартість транспортування імпортного пального та нафтопродуктів до України з портів Рені, Галац, Джурджулешт

Заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов поінформував про початок функціонування додаткового прикордонного переходу між Україною та Молдовою – Березине–Басарабяска (Серпневе-1-Басарабяска).

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Він додав, що з 25 березня 2023 року є можливість транспортувати експортні/транзитні вантажі в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт за значно коротшим маршрутом.

Так, зазначений перехід є альтернативою транзитним маршрутам через прикордонні переходи з Сокиряни–Окниця та Могилів-Подільский – Велчинець.

Новий маршрут дозволить:

  • збільшити обсяги перевезення експортних/транзитних вантажів в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт (можливе збільшення обсягів 4–10 млн т на рік);
  • значно скоротити термін доставки експортних вантажів до портів Рені, Галац, Джурджулешт (скорочення терміну доставки на 4–6 діб);
  • значно скоротиться загальна вартість транспортування експортних вантажів в напрямку портів Рені, Галац, Джурджулешт (за підрахунками зменшення складе – 10–35 доларів на 1 т в залежності від вантажу та маршруту);
  • значно зменшиться вартість транспортування імпортного пального та нафтопродуктів до України з портів Рені, Галац, Джурджулешт (за попередніми розрахунками економія складе – $18-44 на 1 т).

Ткачов закликав українських відправників вантажів почати активно використовувати новий маршрут через прикордонний перехід Березине–Басарабяска.

Нагадаємо, загальна вартість зернової логістики у 2023 році зменшиться на 10–20% у доларовому еквіваленті, також зменшаться сезонні коливання експорту.

Тим часом Українська зернова асоціація (УЗА) збільшила прогноз врожаю зернових та олійних культур в Україні у 2022 році на 4,4% порівняно із серпневим прогнозом – до 67,5 млн тонн із 64,5 млн тонн.

АТ “Укрзалізниця” до кінця року планує розвинути європейський напрямок в роботі держкорпорації та створити компанію-вантажоперевізника для роботи в Євросоюзі.

АТ “Укрзалізниця” запровадило низку заходів щодо здешевлення перевезення зерна залізничним транспортом по території України, розповів заступник директора Департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.

Новини за темою:  Рекордне подорожчання: ціни на олію, хліб і сало в Україні досягли критичної позначки

У 2022 році АТ “Укрзалізниця” в умовах активних бойових дій та руйнувань залізничної інфраструктури робить усе для безперебійного процесу перевезень вантажів та росту їх обсягів. За підсумками грудня минулого року вони зросли на 23% — до 10,2 млн тонн/міс.

Раніше асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.

Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.

У парку вантажних вагонів АТ “Укрзалізниця” минулого року найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами. Натомість подешевшали піввагони, обкотишовози та думпкари. Загалом зерновози Укрзалізниці за рік подорожали вдвічі.

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Французька лізингова компанія Ermewa передала Rail Cargo Logistics (австрійська Rail Cargo Group) 200 новозбудованих вагонів-зерновозів для перевезення збіжжя з України.

Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...