У межах міжнародної виставки Transport logistic 2023 у Мюнхені делегація АТ “Укрзалізниця” підписала меморандум про взаєморозуміння та співробітництво з німецькою логістичною компанією Global asset and logistics company (VTG GmbH) та провела низку зустрічей з представниками європейських компаній, які працюють на ринку залізничних перевезень, повідомляє пресслужба УЗ.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
За словами директора з комерційної роботи і логістики УЗ Тимофія Мураховського, співпраця з VTG буде спрямована на розвиток інтермодального сполучення між Україною та країнами Європи. Такі перевезення мають низку переваг для клієнтів, зокрема, ритмічність, прогнозований час і вартість перевезень, та дозволяють інтегрувати залізничні перевезення з території України в європейський простір.
На початку 2023 року Укрзалізниця запровадила інтермодальний сервіс, який об’єднує перевезення контейнерних, контрейлерних поїздів та поїздів комбінованого транспорту на базі рухомого складу філії “Центр транспортного сервісу “Ліски”. Розглядається можливість організації таких перевезень до Польщі, Румунії, Австрії та Туреччини.
Представники Укрзалізниці також провели зустріч з керівництвом французької машинобудівної компанії Alstom, під час якої, зокрема, обговорили запровадження сучасних технологічних рішень для інтеграції вантажних залізничних перевезень в європейську систему.
За словами представника постійного УЗ в Литовській Республіці та країнах Балтії Артема Хачатуряна, зокрема, йшлося про можливість інтеграції в Україні технологічної розробки іспанської компанії Tria – вагонних візків з розсувною системою для переходу з колії шириною 1435 мм на колію 1520 мм. За результатами проведених переговорів передбачається створення експертної групи, яка оцінить перспективність запровадження даної технології нашими партнерами в ЄС на прикордонних залізничних переходах з коліями 1435 мм і 1520 мм.
Про спільні зусилля для розвитку залізничних перевезень у Європі мовилося також і під час зустрічей делегації Укрзалізниці з представниками PKP Cargo, EP Logistics та Словенськими залізницями.
Нагадаємо, у квітні в АТ “Укрзалізниця” наростили середньодобове навантаження на 20,6%, проти квітня 2022 року, — до 360,5 тис. тонн.
В АТ “Укрзалізниця” оприлюднили ставки плати за використання власних вагонів філії у травні.
Попри низьку активність торгівлі в напрямку Європи, відновилась активність поставки в українські глибоководні порти. Тому попит на автомобільні перевезення стабільний, навіть дещо зріс у порівнянні з минулим тижнем. Водночас вартість логістики зросла на 5-10€/т в різних напрямках.
Водночас трейдери змушені закладати все більше витрат на простій суден (до 30 днів) у ціну, що вбиває економіку для виробника.
Лише 6 930 з 56 440 вагоновідправок послуг користування зерновозами АТ “Укрзалізниця”, виставлених на аукціони через “Прозорро.Продажі”, були успішними у січні 2023 року. При цьому торги проводилися як у форматі голландських аукціонів (на пониження ціни), так і англійських аукціонів (на підвищення ціни).
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!