Ринок Столичний приєднався до Всесвітнього об’єднання оптових ринків (WUWM). Це унікальна платформа, що об’єднує 220 учасників – передусім, оптові та роздрібні ринки свіжих продуктів. Представники цієї організації знаходяться у 46 країнах та забезпечують 50% світового товарообігу свіжих овочів та фруктів, інформує пресслужба ринку.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Мета WUWM – постійна модернізація у харчовому секторі, що включає забезпечення продовольчої безпеки, удосконалення ланцюжка постачання свіжих харчових продуктів та прагнення до таких систем харчування, які мінімально шкодять екології.
У пресслужбі зауважили, що вступ до Всесвітньої асоціації оптових ринків надає Ринку “Столичний” можливість співпрацювати з колегами з різних країн, отримувати нові знання та досвід у сфері оптової торгівлі сільськогосподарської продукції.
Як пояснив перший заступник директора Столичного ринку В’ячеслав Забєлін, “Столичний” – один з передових торгівельних майданчиків свіжих продуктів на Київщині.
Ми організували безперервну роботу поставки свіжої їжі у технологічно оснащених павільйонах. Ми забезпечуємо температурні режими зберігання продукції, чітко дотримуємось ветеринарного та фіто-санітарного контролю, а також – санітарних норм. Ми постійно вдосконалюємося, щоб відповідати викликам ХХІ століття.
Довідка. Ринок “СТОЛИЧНИЙ” — це сучасний об’єкт оптової торгівлі, який реалізований у форматі багатофункціонального логістичного комплексу. Інноваційна модель ринку передбачає поєднання класичних форм торгівлі продукцією із розвинутою логістикою та дистрибуцією. Проєкт має на меті створення цивілізованого місця зустрічі попиту та пропозиції, що дозволить виявити та сформувати реальну ринкову ціну на продукцію, а також сприятиме переміщенню товарних потоків в регіоні, в країні та на міждержавному рівні. Об’єкт відіграє роль центру ринкової інформації та обміну досвідом, презентаційної, навчальної та виставкової діяльності аграрного та торгового напрямку.
Нагадаємо, за інформацією аналітиків EastFruit, оптові ціни на фрукти в Україні станом на кінець 2022 року були в середньому на 98% вищими, ніж на кінець 2021 року. Основна причина такого різкого зростання цін — подорожчання імпортної продукції через девальвацію гривні та підвищення вартості логістики внаслідок повномасштабного вторгнення російських агресорів на територію країни.
Українська молочна продукція може подорожчати на 10−15% через зростання вартості сировини та підвищення тарифів на електроенергію.
Попри те, що українська молочна промисловість завжди була експортоорієнтованою, під впливом зниження пропозиції молока та інших чинників в останні роки обсяги експорту стабільно знижувалися.
На вартість овочів впливає сезонність, водночас у 2023 році вплинуло ще два фактори: енергетичні криза і окупація. Ціни знижуватимуться з появою нового врожаю. Про це в етері марафону повідомив перший заступник міністра аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький.
Найближчим часом в Україні очікується дефіцит овочів та підвищення цін на молочні та м’ясні продукти. Ближче до літа ціни на деякі товари знизяться та стабілізуються, а на деякі варто очікувати підвищення через ціни на енергоносії.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!