Новини / Трейдинг     08 квітня 2019 11:59

Андрій Ярмак: при експорті агропродукції в ОАЕ не варто орієнтуватися на високі роздрібні ціни

Багато українських агроекспортерів з огляду на високі роздрібні ціни в мережах ОАЕ, очікують отримати за продукцію 50% роздрібної ціни, як в Україні. При цьому не враховують, що там інша система продажів. Про нюанси ринку Близького Сходу розповідає економіст Андрій Ярмак.

Про це повідомляє Delo.

Ціни

Високі роздрібні ціни – невдалий орієнтир для українських трейдерів. Навіть на свіжу плодоовочеву продукцію отримати в ОАЕ більше 20–25% роздрібної ціни неможливо, оскільки там набагато вищі витрати на персонал та нерухомість, і зовсім інша система продажів.

Читайте: На Одещині підпалили виноградники відомого французького винороба

«Потрібно орієнтуватися на закупівельні імпортні ціни самих імпортерів», – наголошує економіст департаменту технічного співробітництва ФАО Андрій Ярмак.

Особливості системи продажів

За словами експерта, розміщення одного SKU на полицях супермаркетів Дубай може обійтися в десятки тисяч доларів. При цьому через два місяці мережа може відмовитися від співпраці через невисокі продажі без повернення грошей за вихід. Тому, крім витрат на відкриття та утримання представництва, дистрибуції та логістики, необхідно планувати ще більші бюджети на рекламу продуктів.

Компаніям, які тільки виходять на ринок Близького Сходу, найкраще сконцентруватися на роботі з імпортерами, які самі визначать канали продажів української продукції. Хоча ціна може бути нижчою, проте вихід у мережі можливий тільки в тому випадку, якщо «у компанії є представництво та логістика в цих країнах, а також величезні маркетингові бюджети».

Landlord раніше повідомляв про те, що слід враховувати при експорті агропродукції в ОАЕ: 6 акцентів від Андрія Ярмака.

Читайте також