Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук компанія Syngenta.
На зустрічі висвітлювалися теми експорту й логістики, нюанси європейських вимог щодо безпечності продукції. Метою заходу було вдосконалення співпраці між виробниками й торговельними мережами у постачанні безпечних та якісних овочів та картоплі до українського споживача.
Читайте: У Сеулі вирощують овочі в метро: корейці успішно інтегрують вертикальні ферми
Створений за ініціативи компанії Syngenta Клуб стратегічних партнерів покликаний забезпечити українських споживачів якісною і безпечною продукцією, а також допомогти виробникам в експорті продукції, яка відповідає міжнародним стандартам.
Syngenta допомагає всім учасникам Клубу, впроваджуючи Протокол вирощування картоплі/овочів, що дає змогу виробникові пройти всі перевірки на пестицидні залишки. Таким чином Клуб стратегічних партнерів стає гарантом безпечності та якості продукції як для торговельних мереж, іноземних партнерів, так і для споживачів.
До Клубу приєдналися нові члени: Ашан, PepsiCo Ukraine, найпотужніші виробники овочів південного регіону, які прагнуть вдосконалювати свої господарства і регіон у цілому.
Landlord раніше повідомляв про те, що компанія Syngenta розробила індивідуальні протоколи вирощування картоплі та овочів для кожного конкретного господарства, яке є членом Клубу стратегічних партнерів. Ці протоколи гарантують виробникам отримання безпечної продукції.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!