Першопрохідцем став співвласник приватного підприємства «Макарів-Агробуд» Ігор Чумак, який на власному досвіді перевірив можливості фургону, оцінив його зручність та прохідність. Об’їжджаючи околиці господарства по сільській дорозі, Ігор Чумак відразу відзначив легкість у керуванні авто:
«У цій машині дуже легкі посадка і висадка, це додає комфорту. На невисоких оборотах мотор не відгукується відразу після натискання педалі. Але на авто такого класу і не потрібно форсувати події».
Toyota Proace Verso, незважаючи на 2 літровий дизельний двигун, є достатньо економною автівкою. «Для спокійної їзди 2-літровий мотор — підходящий варіант, а оптимальна витрата палива не повинна в результаті перевищувати 7 л на сотню кілометрів», – ділиться думкою Чумак.
І дійсно, для цієї машини з автоматичною коробкою передач виробник якраз і заявляє показники від 5,6 до 7 л.
Економічність — один із факторів, чому Чумак вважає за краще дизельні мотори. «Займаючись агробізнесом, я купую дизель за гуртовими цінами. І для мене це домінуючий фактор. Для інженерів і людей, які виїжджають у поле, ми теж вибираємо авто тільки з дизельними двигунами», — розповідає Ігор.
Читайте: Депутати пропонують обмежити фінансову підтримку агрохолдингів до 150 млн грн
Підприємець за роки своєї бізнес-діяльності не з чуток знає про істинне значення поняття «рентабельності». Тож як і в ділових справах, так і життя, віддає перевагу якісному за адекватну ціну: «Можливо, тут немає wow-ефекту та особливого оздоблення, але ж Toyota Proace Verso практично вдвічі дешевший за німецькі аналоги у дорогих комплектаціях. Таку машину вибираєш тоді, коли потрібен великий салон і багато місць — як альтернатива офісу на колесах або щоб подорожувати великою родиною. Як службовий транспорт, для виїздів топ-менеджерів, для відрядження я б однозначно розглядав Toyota», — виносить свій вердикт господар після прогулянки околицями декількох сіл поблизу Макарова.
Господарство «Макарів-Агробуд» обробляє 6000 га і є частиною великого родинного бізнесу. До нього входять ще кластер у Миколаївській області з площею 18 000 га і підприємство з 2000 га у Черкаській області. Останнє спеціалізується на скотарстві. Поблизу Макарова розміщено основний напрям – вирощування кукурудзи, пшениці, сої та соняшника. А гордістю підприємства вважається новий комплекс із приймання і сушіння зерна, який працює на соломі і унікальним для України.
Відзначимо, що з повним, трьохденним тест-драйвом Toyota Proace Verso, можна ознайомитися у нашому спецпроекті – три дні в полях із Toyota. Там ви знайдете 3 фахові неупереджені думки про новий фургон Toyota Proace Verso від вітчизняних фермерів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!