26 липня відбулося чергове зібрання Клубу стратегічних партнерів, організованого компанією «Сингента Україна», присвячене питанням безпечності та якості у виробництві картоплі. Landlord виступав медіапартнером заходу, тож наші журналісти мали змогу поспілкуватися з учасниками зустрічі й дізнатися про основні тенденції в сучасному картоплярстві.
Що таке Клуб стратегічних партнерів?
Клуб стратегічних партнерів було засновано навесні минулого року, він передбачає проведення низки конференцій та польових зустрічей. Нинішній захід відбувся на базі компанії «Агріко Україна», основного партнера «Сингента» в картопляному напрямі.
Читайте: «Картопляна майстерня»: нові тренди на українському ринку картоплі
Слід відзначити, що «Сингента» виступає гарантом якості та безпечності для споживача продукції тих агровиробників, які є членами Клубу стратегічних партнерів, оскільки для досягнення цих характеристик компанія надає підприємствам усі необхідні сервіси і протоколи вирощування.
Протоколи з вирощування продукції
Керівниця Клубу стратегічних партнерів Ольга Вербицька розповіла про пілотний проєкт «Сингента» – розроблення протоколів з вирощування різних видів плодоовочевої продукції. Наразі фахівці компанії створили такі протоколи для виробництва картоплі, моркви, цибулі, томатів, капусти.
Протокол передбачає систему повного захисту рослин відповідно до регламенту застосування препаратів – так, щоб виробники могли на виході отримувати безпечний продукт (без пестицидів або з мінімально допустимими, згідно з українським і європейським законодавством, залишками пестицидів).
Перевіряють плодоовочеву продукцію на наявність пестицидних залишків у єдиній українській лабораторії PLT. Також є варіанти відправлення до лабораторій інших країн – Швейцарії, Франції, Польщі.
Запорука якості
За словами Ольги Вербицької, «Сингента» зобов’язується забезпечити виробників ресурсами, необхідними для досягнення такої якості.
Один із них – це сервіс «АгроГід», який дає змогу проводити дослідження для виявлення захворювань рослин і налаштовувати обприскувачі для внесення пестицидів: щоб застосовувати засоби в тій кількості, яка буде ефективною і водночас мінімальною.
«Технічні консультації, які проводять фахівці нашої компанії, допоможуть агроному, фермеру виконати всі зобов’язання, які він на себе бере», – відзначила Ольга Вербицька.
«Сингента» готова надавати логотип Клубу стратегічних партнерів тим його учасникам, які дотримуються протоколів вирощування плодоовочевої продукції. Цей логотип є гарантією якості та безпечності овочів для споживача.
Реалізація продукції
Співпраця із «Сингента» корисна для фермерів ще й тим, що компанія допомагає виробникам вийти на високий рівень у реалізації своєї продукції.
«Ми надаємо виробникам нові для українського ринку сорти з подовженим терміном зберігання і поліпшеними смаковими якостями», – розповів Андрій Ткач, керівник продуктового маркетингу в країнах СНГ компанії «Сингента».
Фахівець відзначив, що смак продукції залежить від трьох чинників: кліматичних умов, технологічних особливостей господарства та властивостей сорту. «Сингента» надає виробникам інноваційні гібриди, в яких генетично закладено високі смакові якості, і в такій продукції торгові мережі зацікавлені першочергово.
Landlord раніше повідомляв про те, що на минулому зібранні Клубу стратегічних партнерів обговорювали проблеми створення сільськогосподарських кооперативів.
Фото: Микита Завілінський
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!