Зростаючий добробут у Китаї призвів до значного зростання споживання м’яса. У середньому кожен китаєць з’їдає 60 кг свинини на рік, що перевищує середній показник у Німеччині (52 кг). Щоб задовольнити цей попит, китайські свинарники ростуть вгору. Багатоповерхові свинарники, які містять до 58 000 свиноматок на декількох поверхах, стали поширеними в Китаї.
Кореспондент ARD Тамара Ентоні відвідала один із таких свинарників у провінції Шаньдун. Вона була вражена масштабами операції.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Це величезний комплекс, – сказала вона. – Він займає площу близько 200 гектарів і має 30 поверхів”.
Утримання свиней в таких свинарниках є традиційним. Свиноматки весь період очікування стоять у клітках.
“Це не ідеально, – сказала Ентоні. – Але працівники свинарника кажуть, що це краще, ніж якщо б свині були на вулиці”.
Уряд Китаю сприяє розвитку багатоповерхових свинарників. Вчений Мінді Шнайдер вважає, що це пов’язано з бажанням уряду забезпечити доступні ціни на свинину.
“Успіх уряду також залежатиме від того, чи зможуть люди купувати достатньо дешевої свинини”, – сказав він.
Для працівників багатоповерхових свинарників життя є непростим. Вони живуть і сплять на території комплексу і, як правило, не залишають приміщення до двох місяців.
“Це важка робота, – сказала одна з працівниць. – Але я задоволена, що можу допомагати забезпечувати людей свининою”.
Нагадаємо, Шанхайська компанія клітинного сільського господарства CellX оголосила про завершення будівництва першої великомасштабної експериментальної фабрики з вирощування культивованого м’яса. Пілотний завод CellX отримав назву Future Food Factory X (FX) на честь Фу Сі, стародавнього китайського піонера тваринництва.
Американські інженери описали спосіб вирощування у лабораторії штучного сала для покращення смакових і фізичних властивостей вирощеного м’яса. Досліди з тваринними жировими клітинами показують, що їх можна вирощувати тонкими шарами, після чого об’єднувати у тривимірну масу, що нагадує справжню жирову тканину тварин.
Американська харчова технологічна компанія Motif FoodWorks випустила свій перший продукт, орієнтований на споживача, — гамбургери на рослинній основі Motif BeefWorks.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!