Верховна Рада підтримала у другому читанні проєкт закону №5090 “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо врегулювання бюджетних відносин під час реалізації договорів, укладених в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійних договорів”, який зокрема створює резервний державний фонд – Державний фонд внутрішніх водних шляхів. Відповідне рішення ухвалено під час засідання 15 лютого, повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.
“Ми вже побачили ефективність спеціальних фондів для підтримки інфраструктури на прикладі роботи з Дорожнім фондом. Окремий Державний фонд внутрішніх водних шляхів — це інструмент для забезпечення стабільного та гарантованого розвитку річкової інфраструктури”, – йдеться у повідомленні.
У 2022 році стартувало “Велике будівництво” для річки. Наразі вже розпочалися капітальні роботи на судноплавних шлюзах Дніпра. На завершальній стадії роботи з модернізації пункту управління Київського шлюзу. Надалі планується провести капітальний ремонт на решті 5 дніпровських шлюзів.
Також на стадії попереднього техніко-економічного обґрунтування проєкти з побудови другої гілки Каховського та реконструкції трикамерної гілки Запорізького судноплавних шлюзів.
“На часі також і адміністративні зміни — на базі ДП “Укрводшлях” буде створено єдине підприємство для обслуговування та розвитку річкової інфраструктури, яке здійснюватиме зокрема й лоцманське проведення та навігаційне забезпечення”, — зауважив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Створення Державного фонду внутрішніх водних шляхів передбачено статтею 12 Закону України “Про внутрішній водний транспорт”.
Кошти фонду будуть спрямовуватись на фінансове забезпечення:
▪ обслуговування внутрішніх водних шляхів для утримання їх у судноплавному стані;
▪ будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання стратегічних об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту;
▪ здійснення заходів із забезпечення безпеки судноплавства на внутрішніх водних шляхах;
▪ навігаційно-гідрографічне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах;
▪ функціонування, реконструкцію, ремонт та розвиток річкової інформаційної служби.
Серед джерел, що формуватимуть Державний фонд внутрішніх водних шляхів — кошти державного дорожнього фонду, державні запозичення, кошти від реалізації ґрунту, що вилучається в результаті проведення шляхових робіт та інші надходження.
Нагадаємо, протягом січня-квітня 2021 року по Дніпру було перевезено 804,8 тис тонн зернових вантажів, що на 2% поступається показнику аналогічного минулорічного періоду, коли Дніпром було транспортовано 820,6 тис тонн зерна.
Раніше Landlord повідомляв про те, що у I кварталі 2021 року перевезення зерна по Дніпру зросли на 33%.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!