Транспортування зерна у відкритому рухомому складі було вимушеним заходом і зараз відсутній дефіцит зерновозів, тому Укрзалізниця планує відмовитися від перевезення у піввагонах.
Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов у Фейсбуці.
“Якщо УЗ дозволило порушити технологію перевезення і транспортувати зерно у відкритому рухомому складі (ПВ), то це був вимушений тимчасовий захід для підтримки аграріїв у кризовий період (гострого дефіциту рухомого складу). Наразі немає дефіциту спеціалізованого рухомого складу (ЗРВ), тому цей тимчасовий захід УЗ відміняє”, – йдеться в повідомленні.
За словами Ткачова, перевезення зерна у відкритому рухомому складі несе багато ризиків, серед яких псування зерна, ризики крадіжок, збільшення часу на технологічні операції, ризики для безпеки руху тощо.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Як зазначив представник УЗ, наразі компанія працює над питанням зменшення негативного цінового впливу на економіку аграріїв через повернення до перевезень у ЗРВ, вартість яких у рази вища за перевезення ПВ.
Зокрема, заплановано переглянути порядок розрахунку швидкостей руху ЗРВ, що призведе до зростання розрахункової швидкості та здешевлення вагонної складової тарифу перевезення зерновозами.
Читайте також: Вагони-зерновози стоять у черзі на західних кордонах по 9 днів – Укрзалізниця
Також є намір переглянути мінімальний поріг вартості ЗРВ на голландських аукціонах (наразі він складає 2795 грн/доба), вжити технологічних заходів щодо пришвидшення руху поїздів на мережі).
Нагадаємо, раніше асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.
У парку вантажних вагонів АТ “Укрзалізниця” минулого року найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами. Натомість подешевшали піввагони, обкотишовози та думпкари. Загалом зерновози Укрзалізниці за рік подорожали вдвічі.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Французька лізингова компанія Ermewa передала Rail Cargo Logistics (австрійська Rail Cargo Group) 200 новозбудованих вагонів-зерновозів для перевезення збіжжя з України.
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!