Черги вагонів-зерновозів у напрямку кордону складали 6834 одиниць, а зараз лише 4056 вагонів.
Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов, пише Rail.insider.
За його словами, зерновози показують найкращу динаміку скорочення черг.
“На 41% черга скоротилася. Це дуже гарний показник”, — зазначив Ткачов, додавши, що в середньому розрахункова черга наразі складає 9 діб.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Загалом черга вагонів у західному напрямку скоротилася з 21,2 тис. вагонів наприкінці грудня 2022 року до 16,3 тис. станом на 18 січня.
Фактична середньодобова здача вантажів через залізничні стики за січень у порівнянні з груднем 2022 року збільшилась на 187 вагонів. Проте із зерновими вантажами відбулось зменшення на 45 вагонів, з 612 одиниць на добу до 567. Зменшення становить 7%.
Найбільш проблемний стик щодо транспортування зерна — Батьово–Еперешке. На сьогодні тут стоять у черзі загалом 4 тис. 302 вагони, з яких 831 вагон із зерном. Накопичення в середньому 11 діб. Другий проблемний щодо транспортування зерна стик — Дяково–Халмеу.
Ткачов також відзначив, що загалом станом на 18 січня уже перевезено на експорт понад 1,7 млн т аграрних вантажів. Більшість із них — в напрямку морських портів.
Нагадаємо, раніше асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.
У парку вантажних вагонів АТ “Укрзалізниця” минулого року найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами. Натомість подешевшали піввагони, обкотишовози та думпкари. Загалом зерновози Укрзалізниці за рік подорожали вдвічі.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Французька лізингова компанія Ermewa передала Rail Cargo Logistics (австрійська Rail Cargo Group) 200 новозбудованих вагонів-зерновозів для перевезення збіжжя з України.
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!