АТ “Укрзалізниця” поки що не буде відмовляти аграріям у транспортуванні зерна піввагонами.
Про це в Телеграмі повідомив голова правління УЗ Олександр Камишін.
“Вчора під час чергового засідання нашого експортного офісу я анонсував введення заборони на використання піввагонів для перевезення зерна… Після консультування з аграріями, міністром аграрної політики (Миколою – ред.) Сольським та розмови з віцепремʼєр-міністром (Олександром – ред.) Кубраковим я вирішив відмовитися від цього рішення. Ми не будемо забороняти перевезення зерна в піввагонах на даному етапі”, – повідомив очільник Укрзалізниці.
Він нагадав, що дозвіл на транспортування зерна відкритим рухомим складом надавався компаніям у “гарячий” сезон, коли постала потреба вивезення збіжжя всіма можливими і неможливими засобами.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Рішення про відмову від неспеціалізованого транспорту Камишін вважає правильним, проте несвоєчасним.
“Я вважаю, що це рішення є вірним. Зерно має їхати в зерновозах. Технологія перевезень має виконуватись. Та сьогодні ми повинні думати не лише про інтереси компанії, а й про те, який ефект наші рішення накладають на економіку країни під час війни”, – зазначив він.
За його словами, компанія має робити все для інтересів держави, навіть якщо для цього треба відмовитися від свого ж беззаперечно правильного рішення.
Як повідомлялося, раніше в Укрзалізниці планували з березня відмовитися від використання піввагонів для транспортування зерна, оскільки дефіциту зерновозів, який спостерігався торік, вже немає.
Нагадаємо, вчора “Укрзалізниця” виступила з заявою про те, що транспортування зерна у відкритому рухомому складі було вимушеним заходом і зараз відсутній дефіцит зерновозів, тому Укрзалізниця планує відмовитися від перевезення у піввагонах.
Раніше асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.
У парку вантажних вагонів АТ “Укрзалізниця” минулого року найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами. Натомість подешевшали піввагони, обкотишовози та думпкари. Загалом зерновози Укрзалізниці за рік подорожали вдвічі.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Французька лізингова компанія Ermewa передала Rail Cargo Logistics (австрійська Rail Cargo Group) 200 новозбудованих вагонів-зерновозів для перевезення збіжжя з України.
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!