Україна найближчим часом має намір відкрити ще один коридор для експорту українського зерна. Цього разу – залізничний.
Про це повідомив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба в інтерв’ю Інтерфакс-Україна.
“Ми зараз відкрили альтернативний зерновий коридор, тестуємо його. Також ми відкриємо ще один залізничний наземний коридор. Тобто те, що ми продовжуємо збільшувати пропускну спроможність усіх коридорів разом узятих, – це абсолютна реальність”, – заявив Кулеба.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
У нього також запитали – чи залишається ще актуальною тема функціонування “Чорноморської зернової ініціативи”. Міністр відповів, що “надія вмирає останньою”.
“Надія вмирає останньою, скажу так. Чорноморська зернова ініціатива вмирає останньою. Але очевидно, що все одно потрібно працювати над альтернативними рішеннями і саме над ними ми успішно працюємо”, – додав він.
Читайте також: Морські порти мають досягти рівня у 30% від довоєнного експорту агропродукції, – ВАР
Нагадаємо, Україна встановила тимчасовий судноплавний маршрут для підтримки експорту агропродовольства після виходу росії із зернової угоди.
На думку Мінагрополітики Україна зможе продовжувати експорт зерна через Чорне море в межах плану Б без участі росії.
Реалізація сценарію з припиненням роботи “зернового коридору” матиме негативні наслідки для українського експорту; в Нацбанку не виключають можливого посилення тиску на гривню.
Наразі в Україні розробили альтернативний план для продовження експорту аграрної продукції.
Через саботаж рф роботи “зернового коридору” світ не отримав додаткові 25 млн тонн агропродукції. 17 липня кремль заявив про зупинку “зернової угоди”.
Нові маршрути у Чорному морі, які дозволяють цивільним суднам безпечно пройти від Босфору до портів Великої Одеси територіальними водами країн-партнерів України, почали працювати. Однак залишаються певні ризики.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!