Південнокорейська суднобудівна компанія Samsung Heavy Industries отримала найбільше у своїй історії замовлення від одного з азійських перевізників на будівництво 16 контейнерних суден, інформує Yonhap News Agency.
Вартість контракту становить 3,1 млрд доларів.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Місткість контейнеровозів із двопаливними двигунами складатиме 16 тис. TEU. Судна зможуть використовувати метанол як пальне.
Передача суден відбуватиметься поетапно до грудня 2027 року.
Попередній найбільший суднобудівний контракт компанія уклала у червні 2022 року, тоді Samsung Heavy Industries отримала замовлення на 12 морських газовозів.
Довідка. Samsung Heavy — суднобудівне відділення найбільшого південнокорейського сімейного конгломерату Samsung Group, головним підрозділом якого є Samsung Electronics Co.
Нагадаємо, MSC прийняв в експлуатацію ще один контейнеровоз місткістю 24116 TEU. Судно, яке отримало назву MSC Mariella, побудоване на китайській корабельні Yangzi Xinfu Shipyard, дочірній компанії Yangzijiang Shipbuilding Group, пише ЦТС. Довжина контейнеровоза становить 399,9 м, ширина – 61,5 м, висота борту – 33,2 м.
Портовий оператор Hutchison Ports та інвестор Terminal Investment Limited Sarl (TIL), що входить до групи MSC, оголосили про співпрацю в розвитку нового контейнерного термінала в районі Europahaven порту Роттердам.
Стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Об’єднаний контейнерний оператор японських судноплавних корпорацій K Line, NYK та MOL Ocean Network Express (ONE) оголосив про розміщення замовлення на будівництво десяти контейнеровозів місткістю 13,7 тис. TEU.
Новий гігантський контейнеровоз MSC був спущений на воду китайськими суднобудівниками, оскільки перевізник продовжує своє швидке розширення. Попри нинішнє уповільнення обсягів і швидке зниження фрахтових ставок, MSC продовжує нарощувати свій флот рекордними темпами. Уже будучи найбільшим оператором контейнерних перевезень, перевізник має замовлення на 40 відсотків від поточної потужності та продовжує купувати вживані судна.
Представники Китаю відсвяткували поставку найбільшого у світі двопаливного судна для зрідженого газу, акцентуючи передову конструкцію нового покоління кораблів. Церемонія присвоєння назви Harzand (дедвейт 60 000 тонн) відбулася на корабельні Jiangnan у Шанхаї.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!