Новий гігантський контейнеровоз MSC був спущений на воду китайськими суднобудівниками, оскільки перевізник продовжує своє швидке розширення. Попри нинішнє уповільнення обсягів і швидке зниження фрахтових ставок, MSC продовжує нарощувати свій флот рекордними темпами. Уже будучи найбільшим оператором контейнерних перевезень, перевізник має замовлення на 40 відсотків від поточної потужності та продовжує купувати вживані судна, пише The Maritime Executive.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
На китайській верфі Hudong Zhonghua спущений на воду контейнеровоз MSC місткістю 24 116 тис. TEU. Судно отримало назву MSC Celestino Maresca.
Це другий із чотирьох 24-тисячників, замовлених MSC на Hudong Zhonghua. Довжина судна становить 399,9 м, ширина – 61,5 м.
Контейнеровоз працюватиме на традиційному судновому пальному з можливістю використання альтернативних видів пального. MSC Celestino Maresca, як і його sistership MSC Tessa, оснащений гібридним скрубером та іншими технологіями, що знижують викиди.
Ще чотири 24-тисячники MSC замовила на іншій китайській верфі Jiangnan Shipyard. Здача їх в експлуатацію очікується наприкінці цього року та у 2023 році.
MSC продовжує нарощувати свій флот рекордними темпами. Портфель замовлень MSC вже складає 40% від чинного флоту компанії. Це близько 1,76 млн TEU, тоді як сумарна місткість флоту перевізника, що діє, перевищила 4,5 млн TEU. Крім того, компанія продовжує скуповувати контейнеровози на вторинному ринку. Все це разом дає MSC можливість зайняти майже 18% світового ринку.
Минулого тижня китайська суднобудівна компанія Yangzijiang Shipbuilding підтвердила, що отримала від MSC нове замовлення на суму майже 2,2 мільярда доларів. Замовлення стосується десятка контейнеровозів місткістю 16 000 TEU. Судна будуть поставлені в 2024 і 2025 роках. Це будуть двопаливні кораблі на СПГ.
Нагадаємо, A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI).
Данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
Перевізники на океанах скасовують десятки рейсів на найбільш завантажених маршрутах внаслідок світової кризи. Ставки на транстихоокеанські перевезення впали приблизно на 75% – порівняно з рівнем, який спостерігався рік тому. Транспортна галузь бореться з низьким попитом, оскільки великі роздрібні торговці скасовують замовлення постачальників і активізують свої зусилля на скороченні запасів.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!