Новини

Rozetka планує запуск власної торговельної марки вин і питної води

Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka збирається запускати власну ТМ вин та питної води. Про це повідомляє LIGA.net з посиланням на пресслужбу компанії.

“Незабаром споживачі зможуть скуштувати вино власної торговельної марки, а також воду”, – повідомили у компанії.

У компанії додали, що частка українських вин в асортименті Rozetka у 2022 році зросла до 20%, а їх товарообіг зріс удвічі порівняно з 2021 роком.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Найвищі показники продажу українських вин спостерігалися у жовтні-грудні, а найбільше українців цікавлять вина в нижніх та середніх цінових сегментах. Середній “винний” чек на Rozetka – 150 грн.

Нагадаємо, виноградар та винороб із Хустського району на Закарпатті Роман Гобан виготовляє плодово-ягідні вина. Цього року він випустив декілька новинок — березово-цитрусове, кульбабове, калинове та цитрусове вина.

Читайте також: Для виноробів пропонують скасувати електронні акцизні марки

У селі Гораївка на Хмельниччині (Бакота), у садибі “Дім мандрівника”, зварили перше крафтове пиво “Бакітський гарбузовий ель”.

Пивоварня Hot House Brewing at Barone Gardens першою в Нью-Йорку розпочала вирощувати хміль у власній теплиці, з потенціалом 3-4 врожаї на рік. Завдяки комбінації тепличного та придбаного на ринку хмелю, тут виготовлятимуть оригінальні сорти пива.

Виноробна компанія “Шато Чизай” започатковує виробництво ігристих вин методом Шарма-Мартінотті на власних потужностях, а також запускає завод із виробництва виноградних спиртів.

Валерія Пепеля

Валерія Ясницька

Журналіст-аналітик, редактор. Пише інтерв'ю та статті про агробізнес. Має дві вищі освіти - економічну та технічну. У друкованих та онлайн-ЗМІ працює від 2006 року. Улюблена тематика - економічне та соціально-політичне життя України.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку