Новини / Логістика     21 листопада 2022 17:24

Польська LHS інформує про скасування конвенції на приймання зерна у неспеціалізованому рухомому складі

Проблема виникла на початку листопада через претензії з боку санітарних служб. Через це на кордоні з Польщею застрягли понад 500 українських вагонів

Польська компанія PKP LHS проінформувала про скасування конвенції на перевезення зернових вантажів у цементовозах, мінераловозах та піввагонах. Про це йдеться у листі на адресу Укрзалізниці, що є в розпорядженні Rail.insider.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

“ТОВ ПКП ЛХС інформує про відміну конвенції №22 від 02.11.2022 року, що стосується ГНВ 10, ГНВ 12, ГНВ 14 (коди згідно з гармонізованою номенклатурою вантажів – ред.) у харчових цілях у вагонах-цементовозах (93), мінераловозах (92), піввагонах (60) із призначенням до всіх станцій”, — йдеться у листі.

Зміни набувають чинності з моменту отримання, тобто з 18 листопада.

Раніше повідомлялось, що проблема виникла на початку листопада через претензії з боку санітарних служб. Через це на кордоні з Польщею застрягли понад 500 українських вагонів. За підрахунками Rail.insider, кожна десята тонна зерна перевозиться залізницею не у зерновозах.

Нагадаємо, УКАБ звернувся до голови правління АТ “Укрзалізниця” Олександра Камишіна щодо необхідності відновлення діючого механізму обмеження в узгодженні планів на навантаження експортних вантажів залізницею в напрямку західних переходів, виходячи з даних про накопичені черги та фактичний обсяг перевезення через переходи за попередній період.

Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

АТ “Укрзалізниця” у жовтні 2022 року збільшила перевезення вантажів порівняно з попереднім місяцем на 3,3% — до 12,06 млн тонн.

Новини за темою:  Які варіанти доставки вантажів з Франції найпопулярніші

Загальна черга з вагонів до західних прикордонних переходів станом на ранок 11 жовтня становила 14,6 тис. одиниць. Про це Rail.insider повідомили в АТ “Укрзалізниця”.

Через величезні затори на західному кордоні України, українські фермери додатково витрачають €80−90 на транспортування 1 тонни зерна.

Кількість вантажних автомобілів на українсько-польському кордоні постійно зростає через низьку пропускну здатність митниці з польської сторони.

Україна та Польща підписали меморандум про розробку інструментів сприяння торгівлі. Ним передбачено страхування вантажів.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також