Baltic Hub, раніше відомий як DCT Gdańsk, оголосив про початок будівництва свого третього глибоководного термінала.
Проєкт вартістю в 450 млн євро має стати найбільшим контейнерним хабом для обслуговування Центральної та Східної Європи. Новий термінал буде завдовжки 717 метрів і глибиною 17,5 метрів. Також він забезпечить 365 000 м² додаткової операційної площі, що дозволить обслуговувати найбільші контейнеровози у світі, повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Будівництво проєкту проходитиме у два етапи. На першому етапі консорціум компаній Budimex і DEME забудує територію термінала площею 360 000 м². Це збільшить пропускну здатність Baltic Hub на 1,5 млн TEU до 4,5 млн TEU на рік. Термінал відкриють для комерційної експлуатації вже після завершення першої фази будівництва у 2024 році.
На другому етапі розпочнеться будівництво причальної стінки довжиною 717 метрів і глибиною 17,5 метрів. Повністю завершити проєкт Baltic Hub планують у другому кварталі 2025 року.
На терміналі будуть розташовані сім причальних кранів, здатних обслуговувати найбільші у світі судна, а також 20 напівавтоматичних козлових кранів на рейках (RMG) для контейнерного майданчика, якими оператори зможуть керувати дистанційно.
Нагадаємо, компанії Air Products і Mabanaft оголосили про плани збудувати в порту Гамбург перший у Німеччині великий термінал для імпорту екологічно чистого енергоресурсу, передає “Порти України”.
Стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Створення мережі зерносховищ у сусідніх європейських державах, що запропонували експерти США, розв’яже проблему експорту нового врожаю.
На початку серпня танкер з 15 тис. тонн української олії вийшов з Клайпедського порту, Литва.
Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.
В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!