Новини / Думки     30 липня 2020 10:45

Обізнаність про українську продукцію у світі залишається низькою

Подальший розвиток експорту української сільськогосподарської продукції потребує покращення роботи торгових представництв України і вирішення інфраструктурних проблем

Агросектору потрібний розвиток інфраструктури і об’єднань, які підтримують сільгоспвиробників в організації поставок за кордон. По-перше, необхідна краща організованість самих учасників ринку, а, по-друге, допомога держави для отримання кращих результатів. Про це заявив генеральний директор асоціації «Український клуб аграрного бізнесу Роман Сластьон.

За його словами, українські виробники є цілком конкурентоспроможними на глобальному ринку, про що свідчить затребуваність сільгосппродукції вітчизняного виробництва.

«Проте, інша сторона питання – проблеми з логістикою, а саме висока вартість залізничного перевезення зерна до портів, ставки портових зборів та транспортування за кордон», – наголосив він.

Читайте: Сімейна Ферма з виготовлення крафтового сиру з інвестиціями у 200 000 грн

Крім того, на думку Романа Сластьона, проблемою залишається не надто сильне поширення інформації про українську продукцію за кордоном, а саме неналежна роботу торгових представництв України. Як наслідок інформативність про українську продукцію в головних країнах збуту залишається низькою.

Останнім часом у цьому напрямку відбулися певні зрушення – наприклад, в Україні були зареєстровані географічні назви «Мелітопольська черешня» та «Гуцульська бринза».

«Розвиток таких брендів є правильним напрямком для підвищення конкурентоспроможності нашої продукції на закордонних ринках», – підкреслив Роман Сластьон.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що уряд очікує зростання економіки вже у четвертому кварталі 2020 року.

Читайте також