Компанія “Нібулон” внаслідок повної блокади портів Миколаєва перепрофілювала діяльність на роботу в якості “сухого порту” із переведенням вантажів з автотранспорту на залізницю.
Повідомив заступник генерального директора “Нібулон” Михайло Різак, пише Rail.insider.
“У Миколаєві для того, щоб зберегти робочі місця, ми перепрофілювались. В грудні почали вантажити як “сухий порт”, приймати вантажі з автотранспорту і перевантажувати на залізницю”, – розповів Михайло Різак.
Він відмітив, що, за підрахунками фахівців, 1 млн т переведених вантажів з автодоріг на залізницю означає близько 1 млрд грн економії коштів дорожнього фонду. Тож така робота дозволяє вберегти автомобільні дороги у регіоні.
“На жаль в січні був переглянутий план формування поїздів з Миколаєва, ми отримали плюс 350 грн на тонну і перестали бути конкурентними із автотранспортом, який знову почав забирати ці вантажі, – зазначив представник “Нібулона”. – На нашу думку, такі рішення потрібно переглядати. Ми уже звернулися до Укрзалізниці, нас почули. Уже почали працювати в цьому напрямку для вирішення питання”.
За словами Михайла Різака, від початку широкомасштабної війни в порту Миколаєва заблоковані близько 80 одиниць флоту, а майже 1 тис. осіб ризикували лишитися без роботи. Він висловив надію на те, що миколаївські порти будуть розблоковані.
Нагадаємо, Миколаївська компанія “Нібулон” розвиватиме новий нетиповий для себе напрям діяльності – стане оператором з розмінування територій.
Читайте також: Попри війну “Нібулон” будує новий термінал на Дунаї
Нагадаємо, розмінування полів “Нібулону” за підрахунками компанії займе кілька років. А переорювання земель після війни коштуватиме до двох тисяч доларів за гектар.
На елеваторах ТОВ СП “НІБУЛОН” для сушіння зерна використовується виключно газ. У компанії зазначили, що на сьогодні ринкова ціна на газ на 55-65% вища ніж влітку, та на 35-45% вища ніж у жовтні минулого року.
“Нібулон” надав свої баржі на початку широкомасштабного вторгнення, щоб зупинити можливий російський вхід у води міста.
Валерія Пепеля