Новини / Інвестиції     21 вересня 2021 07:00

Японці можуть відмовитися від будівництва моста через Південний Буг у Миколаєві

Інвестори Японії знаходяться в роздумі щодо будівництва моста у Миколаївській області. Вони чекають від українців завершення розробки проекту.

Японські інвестори можуть відмовитися від проекту будівництва автомобільного моста, який має стати частиною магістралі “Одеса-Мелітополь” і направляти транспорт, зокрема, в порти Миколаєва в об’їзд центральної частини міста.

Відмова може бути отримана, якщо українська компанія-проектат не завершить розробку проекту будівництва моста до кінця 2021 року, повідомив депутат Миколаївської міської ради Владислав Чайка.

Читайте: На Львівщині запустили завод з виробництва кормових добавок. Гроші дала нідерландська компанія

“Тому зараз існує два шляхи, і все вирішиться до кінця поточного року. Або цей проект буде похований назавжди і про об’їзний міст можна буде успішно забути. Або ж, якщо не припиняти темп, тоді вже у наступному році можна буде розпочати будівельні роботи”, – сказав він.

Чайка також повідомив, що японська сторона відновила техніко-економічне обґрунтування будівництва і пропонує побудувати його на новій локації.

“З одного боку міст виходить у нас на розвилку в районі старого аеропорту, з об’їзної дороги, яка йде через Зайчівське. З боку Одеси, не доїжджаючи до Весняного, водії транспортних засобів будуть йти наліво, праворуч буде залишатися тубдиспансер, потім вони входять в Сливине, де розташований автодром”, – сказав депутат.

Японці можуть відмовитися від будівництва моста через Південний Буг у Миколаєві

Червона лінія – передбачуване місце будівництва “японського моста”

Міст через Південний Буг спочатку планували побудувати за кошти японської компанії JICA. Ще в 2013 році в Миколаєві презентували проект будівництва цього мостового переходу через Південний Буг, він був розрахований на п’ять років. До Миколаєва навіть приїжджав посол Японії, який підтвердив інвестиційний інтерес і важливість будівництва.  Однак в результаті японські інвестори прийняли рішення профінансувати інший проект.

У 2020 році справа зрушила з мертвої точки: будівництво Кабмін України вніс до списку пріоритетних проектів на 2020-2023 рік. Реалізація проекту може зайняти до восьми років. Попередня вартість – 700 мільйонів доларів. Зараз потік транспорту через Південний Буг йде через Варварівський міст, в зв’язку з чим вантажні автомобілі не можуть минути центральну частину Миколаєва.

Новини за темою:  ТАС Тігіпка збільшує інвестиції до $180 млн у 2025 році: на що підуть кошти

Раніше Landlord повідомляв, що інвестняні отримали заяви від 23 інвесторів на суму понад 2 млрд доларів.

Джерело: USM

Читайте також