Що таке «МетеоЗахист»?
«МетеоЗахист» — це програма індексного страхування, яка інтегрована в пакет насіння та засобів захисту рослин компанії «Сингента». Вона дозволяє захистити інвестиції у посіви восьми основних культур від:
- посухи і спеки під час цвітіння та наливу зерна;
- надмірних опадів під час цвітіння та наливу зерна (новинка сезону–2020);
- від надмірних опадів під час жнив.
Ще однією особливістю програми є те, що вона розрахована на стабільні виплати навіть при незначному пошкодженні посівів при настанні граничних рівнів. Якщо погода була екстремально несприятливою, то виплати автоматично зростають.
Читайте: Як програма МетеоЗахист повертає впевненість аграріям
За своїми можливостями, перевагами та, зрештою, заслуженою популярністю програма не має рівних на ринку. Інноваційний та водночас простий і надійний інструмент вже здобув широке визнання у виробників, демонструючи рекордні результати. У 2019 році програма забезпечила захист третини всіх застрахованих в Україні полів. Цифри говорять самі за себе:
- 517 господарств у всіх регіонах захистили свої посіви;
- загальна площа покриття становила 586 000 га;
- кожен другий учасник програми отримав відшкодування;
- аграрії отримали компенсацію на суму 44,5 млн гривень (найбільші страхові виплати в агросекторі).
Із кожним роком програма еволюціонує, постійно розширюючи можливості та надаючи захист від нових ризиків. Якщо раніше переважно до уваги брався фактор посухи, то минулого року додали такий індикатор, як надмірні опади в період збирання. А в сезоні–2020, згідно з побажаннями агровиробників, включено контроль надмірного зволоження під час цвітіння — наливу зерна. Також до переліку основних культур, які беруть участь у програмі, доданий ріпак.
За словами керівника напряму захисту агрономічних ризиків у Східній Європі компанії «Сингента» Романа Хрипка, Україна — це ринок з потужним потенціалом, але з поганими можливостями. До того ж останніми роками існують величезні ризики, пов’язані з погодою. Однак у «Сингента» добре розуміють, що подібний бізнес матиме сенс лише тоді, коли клієнт добре і стабільно зароблятиме. Власне, звідси і виникла ідея створення простої та ефективної програми для захисту інвестицій клієнтів.
«На мій погляд, ми досягли в цьому успіху — зважаючи на позитивні відгуки та кількість учасників, що швидко зростає. Найголовніше — продемонструвати ринку, що проєкт може багато, часто і швидко виплачувати та, що дуже важливо у сучасному світі, до нього легко підключитися, все наочно і прозоро. Саме такий підхід повинен використовуватися, якщо ви хочете зробити проєкт успішним», — підкреслив Роман Хрипко.
Нагадаємо, у проєкті «МетеоЗахист: ластівка, що робить весну» можна дізнатися вичерпну інформацію про роботу, можливості та умови участі в інноваційній програмі індексного агрострахування «МетеоЗахист».
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!