Mitsubishi Shipbuilding провела церемонію спуску на воду тестового судна для транспортування зрідженого CO2. Компанія Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd. групи Mitsubishi Heavy Industries (MHI) провела церемонію спуску на воду демонстраційного судна для транспортування зрідженого двоокису вуглецю (LCO2), повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Компанія Mitsubishi почала будівництво судна в жовтні 2022 року, використовуючи свій досвід у будівництві суден для перевезень LNG і LPG. Корабельня відповідає за проєктування судна, включаючи систему зберігання вантажу, а також технології обробки газу.
Довжина судна становить 72 м, ширина — 12,5 м, осадка – 4,55 м, а місткість танка — 1450 куб. м. Судно використовуватимуть в поєднанні з ініціативами Організації розвитку енергетичних і промислових технологій (NEDO).
Асоціація інженерного розвитку Японії (ENAA), один із вантажоодержувачів демонстраційних проєктів NEDO, зафрахтує судно у Sanyu Kisen. Також Асоціація встановить і експлуатуватиме систему морських резервуарів LCO2, яку використовують для проведення досліджень і розробок.
Трьом додатковим партнерам проєкту доручать провести дослідження та розробки з контролю тиску та стабільності LCO2, планувати демонстраційні експерименти, а також розробляти та демонструвати технології безпечного та недорогого транспортування CO2.
Mitsubishi Shipbuilding відповідає за всі аспекти, від проектування судна до будівництва, включаючи систему зберігання вантажу. Компанія застосовує власні технології транспортування газу та досвід, накопичений завдяки будівництву суден для транспортування LPG та LNG.
Так, після спорядження та ходових випробувань судно передадуть в користування у другій половині 2023 фінансового року.
Уловлювання, утилізація та зберігання вуглекислого газу привертає увагу як ефективний засіб досягнення вуглецево-нейтрального середовища. Очікується зростання попиту на перевізники LCO2, здатні безпечно та економічно перевозити такі вантажі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
ПрАТ “Укргідроенерго” планує у вересні поточного року підписати контракт із німецькими компаніями Andritz Hydro та MAN Energy Solutions на постачання електролізера потужністю 1 МВт для виробництва водню.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!