Новини    25 грудня 2022 19:27

У Німеччині зведуть новий термінал для біопалива

Новий термінал може забезпечити Німеччину близько 300 тис. метричних тонн біоводню

Німецька енергетична компанія Uniper анонсувала створення термінала для біопалива у Вільгельмсхафені, повідомляє usm.

До проєкту також долучені оператори державних морських портів Niedersachsen Ports (NPorts) і постачальник “зеленого” водню Tree Energy Solutions (TES). Під час церемонії відкриття першого німецького ЗПГ-термінала у Вільгельмсгафені три компанії підписали угоду про будівництво спільного імпортного терміналу. Новий термінал матиме шість причалів.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Також Uniper планує у майбутньому імпортувати близько 2,6 млн тонн зеленого аміаку на рік.

Окрім терміналу, проєкт передбачає створення електролізної установки потужністю 1 ГВт для виробництва водню. Будівництво відбудеться у межах ініціативи Uniper Green Wilhelmshaven.

Новий термінал може забезпечити Німеччину близько 300 тис. метричних тонн біоводню. Це еквівалентно 10–20% попиту, який очікується на 2030 рік.

Попередньо, термінал матиме потужність 20 млн тонн. TES прагне імпортувати першу партію біопалива до початку 2026 року. Також до 2030 року планують збільшити потужність термінала до 5 млн тонн.

Партнери очікують, що інвестиції в інфраструктуру водневої економіки дозволять повністю відмовитися від імпорту викопного палива.

Нагадаємо, нідерландський мультимодальний оператор Samskip підписав угоду із земляком, постачальником біопалива GoodFuels, щодо забезпечення “зеленим” паливом чотирьох своїх контейнеровозів. Samskip збільшила використання біопалива в морських перевезеннях. Компанія розрахувала, що в результаті вона додатково скоротить викиди CO2 на 45 тис. тонн до кінця року (на 90% порівняно зі звичайним паливом), повідомляє usm.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk

Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.

ПрАТ “Укргідроенерго” планує у вересні поточного року підписати контракт із німецькими компаніями Andritz Hydro та MAN Energy Solutions на постачання електролізера потужністю 1 МВт для виробництва водню.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...