В АТ “Укрзалізниця” ініціювали низку ініціатив для дерегуляції вантажних перевезень та зміну загальної тарифної системи. Зокрема пропонується внести зміни до “Інструкції про порядок розповсюдження, обліку, зберігання та звітність використання запірно-пломбувальних пристроїв (ЗПП)” та інших нормативних документів, що регламентують використання ЗПП на залізничному транспорті для пломбування вагонів та контейнерів, повідомив заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов на “Укрінформ“.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Цим кроком усунуть монополію УЗ на виробництво ЗПП. Іншим виробникам дозволять для використання власні ЗПП за умови їх відповідності технічним та безпековим вимогам. Пропонуються також конструктивні спрощення та здешевлення конструкції ЗПП, що виробляє УЗ, спрощення порядку розповсюдження ЗПП.
Також планують внести зміни до “Правил приймання вантажів до перевезення та Інструкції про порядок застосування засобів ваговимірювальної техніки на залізничному транспорті” в частині порядку визначення маси вантажів, що передаються до перевезення, та порядку обслуговування ваговимірювальної техніки.
Так, на вантажовідправника пропонують покласти обов’язок по визначенню маси вантажу, що передається до перевезення: при визначені маси вантажів використовувати будь-які види ваг, які технічно справні та повіренні. А також усунути монополію УЗ на обслуговування залізничних ваг, що використовуються для визначення маси вантажу на залізниці.
“За попередніми розрахунками, відмова від монополії УЗ дозволить вантажовідправникам заощадити значні кошти на обслуговувані залізничних ваг, витрати на обслуговування ваг зменшаться з 102-205 тис грн на рік до 20,2-74,7 тис грн на рік”,— зазначив Ткачов.
Окрім цього, є пропозиція внести зміни до “Правил приймання вантажів до перевезення та інших нормативних документів, що регламентують перевезення безпечних вантажів навалом та насипом, а також перевезення безпечних вантажів у вагонах відкритого типу”.
Загалом передбачається скасування 11 розділів Правил перевезення вантажів, 7 з яких залишаться як окремі положення в новій редакції.
Нагадаємо, філія вантажних перевезень UZ-Cargo “Укрзалізниці” прийняла рішення підвищити плату за використання більшості типів вагонів власного парку компанії.
У липні “Укрзалізниця” провела чергові аукціони з розподілу зерновозів, що прямуватимуть на експорт. Максимальна ставка на торгах сягнула 20,5 тис. грн/добу.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.
Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!