Порт в Орлівці Ізмаїльського району за шість місяців функціонування збільшив щомісячне відвантаження з 12 тис. т до майже 60 тис. т.
Про це в інтерв’ю журналу “Судноплавство” розповів засновник та ініціатор створення “Поромного комплексу Орлівка” Юрій Дімчогло.
Він зазначив, що у грудні минулого року поромний комплекс в Орлівці отримав від Адміністрації морських портів України статус річкового порту. Було запущено перші два причали, і щомісяця новий портовий об’єкт збільшує обсяги перевалки зернових та генеральних вантажів.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Наразі ми оформлюємо документи на будівництво ще двох причалів. Якщо залишатиметься така сама ситуація з морськими портами, то до кінця літа ми можемо вийти на 100 тис. т на місяць”, — додав він.
Порт зараз також готується до обробки олійних. Мають намір придбати помпи для прямого перевантаження олії з автоцистерн на судна. Орієнтир робиться на генеральні вантажі: добрива, сіль, метали тощо. Їхня частка, як вважає керівник, зараз замала — вона складає 1/3.
Нагадаємо, морський порт Ізмаїл виконав річний план з перероблювання в обсязі 6,18 млн тонн. Це рекордні за всю історію існування порту темпи виконання річних характеристик.
ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) досягнуло рамкової домовленості з TTS Group S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія).
Адміністрація “Ізмаїльського морського порту” дозволила проходити гирлом Бистре суднам з осадкою до 6,5 метра, повідомляє пресслужба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури.
Кабінет міністрів України ухвалив рішення про розширення акваторії морських портів на Дунаї – йдеться про порт в Ізмаїлі, Рені та порт Усть-Дунайськ.
Перевалочний комплекс Дунайського пароплавства збільшує обсяги завантаження зернових.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!