У Румунії мають намір побудувати новий сучасний зерновий термінал у порту Констанца. Портовий оператор Socep вже розпочав необхідні для цього процедури, повідомляє “Голос України”.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Річна потужність зберігання термінала не менше 650 000 тонн зернових та олійних культур.
На першому етапі експлуатації сучасна техніка дозволить завантажувати судно зерном із швидкістю майже 800 тонн на годину. На другому – плановано збільшити продуктивність удвічі — приблизно до 1600 тонн.
Швидкість вивантаження зерна з автотранспорту — 800 тонн на годину, а із залізничних вагонів — 400 тонн. При цьому техніка, яку встановлять на терміналі, дасть змогу всі розвантажувальні та навантажувальні операції виконувати одночасно. І простої машин та суден у порту значно скоротяться.
Портовий оператор Socep планує завершити другий етап інвестиційного розвитку вже наприкінці літа 2024 року.
Констанца — найближчий до України морський порт на Чорному морі.
Нагадаємо, ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) досягнуло рамкової домовленості з TTS Group S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія).
Біля кордону Угорщини з Україною розпочав роботу найбільший у Європі наземний контейнерний термінал, метою якого є збільшення постачання українського зерна через Угорщину до портів Адріатичного моря.
На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!