Компанія-концесіонер майна Херсонського морського торгового порту ініціює створення робочої групи щодо розроблення і затвердження механізму відновлення діяльності порту після відновлення судноплавства та створення умов для безпечної роботи порту.
Про це пише ЦТС із посиланням на повідомлення ТОВ “Херсонський порт”.
Робоча група включатиме представників Проєктного офісу SPILNO і Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Як зазначається, зараз рух суден неможливий, як і проведення повноцінної інвентаризації майна та будь-якої господарської діяльності на території порту. Також відзначається, що попередній обсяг збитків та руйнувань внаслідок тимчасової російської окупації значний і продовжує зростати.
“Проте це не змінює планів компанії в майбутньому інвестувати в порт як об’єкт концесії, так і у місцеву інфраструктуру відповідно до підписаного договору”, — сказано в заяві компанії.
“Попри все, ми рішуче віримо в цей проєкт й успішне майбутнє героїчного Херсону… Наприкінці 2021 року, отримавши майно порту в управління, з чіткою стратегією розпочали модернізацію. Тепер з адаптованим у деталях планом хочемо повернутися до командної роботи на причалах тоді, коли це стане можливо та повністю безпечно”, — заявляє керівництво ТОВ “Херсонський порт”.
Нагадаємо, деокупація Херсона відкриває можливість експорту зерна з портів Миколаєва.
Кабінет міністрів України ухвалив рішення про розширення акваторії морських портів на Дунаї – йдеться про порт в Ізмаїлі, Рені та порт Усть-Дунайськ.
Служба безпеки України оголосила підозру очільнику Херсонського “морпорта рф” Андрію Харитонову, який сприяв водній переправі ворожих боєприпасів на правий берег Дніпра.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!