Підрозділ галузевих досліджень Mizuho Bank прогнозує, що попит на морські контейнерні перевезення впаде в 2023 році в дослідженні поточних тенденцій попиту та пропозиції та короткострокових прогнозів у ключових галузях, передає container-news.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Mizuho Bank вважає, що у 2023 році рух валюти буде повільнішим, особливо на торгах Азія-Європа та Азія-Північна Америка, через зниження споживання та нормалізацію попиту, який різко зріс з другої половини 2020 року.
Третя за величиною японська компанія фінансових послуг очікує незначне зниження обсягів контейнерних перевезень цього року на 1,4% порівняно з минулим роком.
Спотові ставки повернулися до рівня до пандемії, і очікується, що річні контрактні ставки впадуть. У результаті банк очікує, що ціни на фрахт будуть скориговані відповідно до цін у 2019 році.
Раніше прогнозували, що у 2023 році морські контейнерні перевезення у світі можуть знизитися на 2,5%, прогнозує консалтингова компанія Xeneta. Аналітики прогнозували, що фрахтові ставки значно знизяться, а слабкий попит призведе до збільшення простою суден.
Нагадаємо, світова економіка потерпає від рекордної кількості контейнерів на складах. На тлі падіння фрахтових ставок, контейнерні склади — переповнені. Це вказує на падіння світового попиту та призведе до неминучого економічного спаду.
На сьогодні ставки на довгострокові угоди морських перевезень контейнерів на 112% вищі, ніж в аналогічний період 2021 року, і на 280% більші, ніж у липні 2019 року.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Портовий оператор Hutchison Ports та інвестор Terminal Investment Limited Sarl (TIL), що входить до групи MSC, оголосили про співпрацю в розвитку нового контейнерного термінала в районі Europahaven порту Роттердам.
Стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Об’єднаний контейнерний оператор японських судноплавних корпорацій K Line, NYK та MOL Ocean Network Express (ONE) оголосив про розміщення замовлення на будівництво десяти контейнеровозів місткістю 13,7 тис. TEU.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!