Світова економіка потерпає від рекордної кількості контейнерів на складах. На тлі падіння фрахтових ставок, контейнерні склади — переповнені. Це вказує на падіння світового попиту та призведе до неминучого економічного спаду, передає usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“На складах не вистачає місць, аби розмістити всі контейнери. Внаслідок виходу контейнерних запасів на ринок, найближчими місяцями спостерігатиметься додатковий тиск на склади”, — заявляє виконавчий директор онлайн-платформи контейнерної логістики Container xChange Крістіан Рулоффс.
Падіння глобального споживчого попиту є ознакою зниження споживчих апетитів. До прикладу, пік сезону поставок товарів перед Різдвом цього року не відбувся. Роздрібні торговці обережно ставляться до своїх запасів, каже виконавчий директор італійського контейнерного депо Sogese Андреа Монті.
Аби розв’язати проблему переповнення складів, великі порти стягують додаткову плату за порожні контейнери, що стоять у терміналах понад сім днів. Останній зведений світовий індекс контейнерів Drewry — ключовий орієнтир цін на контейнери — знову впав до 2773 доларів США за 40-футовий контейнер. Це на 73% менше, ніж піковий показник вересня минулого року.
З кінця листопада до початку грудня компанії скасували 14% всіх рейсів на основних маршрутах контейнерних перевезень, згідно з останнім аналізом Drewry.
До прикладу, ставки на фрахт компанії Maersk досягли піку на тлі зменшення заторів у ланцюзі поставок і падіння попиту. Компанія попередила інвесторів про зниження прибутку від морських перевезень.
Майже 60% із 200 експедиторів, трейдерів і вантажовідправників, опитаних Container xChange, стикаються з геополітичними, економічними та політичними ризиками, які спричинили тиск на споживання, а внаслідок і на контейнерний попит.
Нагадаємо, найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Портовий оператор Hutchison Ports та інвестор Terminal Investment Limited Sarl (TIL), що входить до групи MSC, оголосили про співпрацю в розвитку нового контейнерного термінала в районі Europahaven порту Роттердам.
Стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Сербська експедиторська компанія Panšped готова сприяти українським експортерам в налагодженні логістичного маршруту транспортування продукції з України до морського порту Бар у Чорногорії.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!