Насьогодні ставки на довгострокові угоди морських перевезень контейнерів на 112% вищі, ніж в аналогічний період 2021 року, і на 280% більші, ніж у липні 2019 року.
Про це ідеться в огляді Xeneta Shipping Index (XSI), повідомляє PortNews.
“Протягом 17 з останніх 19 місяців зафіксовано приголомшливе зростання ставок, зумовлене такими факторами, як високий попит, нестача обладнання, затори в портах та невизначеність із пандемією”, — заявив генеральний директор Xeneta Патрік Берглунд.
У ході аналізу ринку Xeneta в липні провела опитування своєї клієнтської бази і виявила, що багато з клієнтів планують переглянути договірні ставки з огляду на нещодавнє падіння спотового ринку.
“Наші клієнти, великі відправники вантажів, тепер перебувають у більш виграшній переговорній позиції. Наше опитування показало, що 44% з них більше не впевнені у стабільності довгострокових контрактів, при цьому половина з цього числа заявили, що готові перерозподілити обсяги вантажів на спотовий ринок, щойно ціни там впадуть нижче за довгострокові ставки. Майбутні кілька місяців будуть цікавими”, — додав Берглунд.
Нагадаємо, ставки на перевезення у зерновозах за кордон злетіли до рекордних 20,5 тис. грн.
Раніше повідомлялось, в Україні посилять покарання за спалювання стерні.
Марковська Катерина
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!