До Польщі обсяги транспортування українських зернових зросли у 27 разів. Послужили зміни логістичних маршрутів через повномасштабне вторгнення РФ на територію України 24 лютого 2022 року, заявив міністр інфраструктури Польщі Анджей Адамчик, передає rynekinfrastruktury.pl.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
У ситуації, коли кордон ЄС стає також кордоном фронту, низка доріг у Польщі, а також в інших країнах регіону — у Словаччині та Угорщині — набули важливого значення. Також дуже актуальною стає побудова коридору трьох морів, який дасть змогу покращити не лише економічні контакти, а й відчуття безпеки мешканців східних регіонів Євросоюзу.
Значним успіхом Адамчик назвав включення коридору трьох морів до мережі доріг TEN-T.
Посадовець також наголосив на важливій ролі коридору Rail Baltica. На його думку, в кінцевому підсумку залізнична лінія з’єднає не лише Литву, Латвію та Естонію, а й Фінляндію з європейською мережею.
Вантажні перевезення залізницею Польщі показали рекордні результати у 2022 році.
Нагадаємо, розпочався прийом заявок на закупівлю роботизованих і безпілотних технологій для агросектору.
Україна закликала міжнародну спільноту, зокрема ООН та Туреччину, зупинити спроби Росії блокувати роботу “зернового коридору”.
19 листопада 2022 року угоду, яка дозволила відновити експорт продовольства з портів України, продовжили на 120 днів.
З метою збільшення обсягів експорту “великим” суднам, які доставляють агропродукцію з портів Великої Одеси в рамках “зернового коридору”, продовжили пріоритетність при проходженні Босфору.
Під час перевірки кораблів із українським продовольством у Туреччині відбувається звичайний саботаж з боку російської делегації. Перевірка одного судна триває до двох годин, на свою чергу кораблі чекають по 2-3 тижні.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!