Наразі арабський ринок зацікавлений в українській яловичині, яка отримується в результаті халяльного забою. Головне завдання вітчизняного виробника – отримати преміальну ціну за цей високоякісний продукт.
«Найбільші ціни дають країни арабського світу. Проте це має бути охолоджений продукт. А це в свою чергу передбачає халяльний забій, виняткову гігієну виробництва та сучасний потужний «холодний ланцюг». Також продукція має бути упакована в якісні матеріали, які забезпечать термін придатності охолодженого м’яса більше 90 днів та професійний потужний маркетинг, – наголошує міжнародний експерт з птахівництва та ВРХ Євген Шатохін.
Наразі майже ніхто в світі не торгує половинами туш, адже це не несе маржинальності. Таку продукцію можна реалізувати хіба що на російському та на кількох інших ринках СНД, де якість не є головним аргументом, там, передовсім, звертають увагу на ціну.
«Ринок диктує свої правила, сьогодні мало виростити якісну яловичину. Найскладнішим завданням стало – продати кожну частину яловичої туші з максимальним прибутком. Стара примітивна модель трейдингу половинами туш або четвертинами не вирішить це завдання», – зауважує Євген Шатохін.
У 2016 році Україна експортувала рекордний за останні 5 років обсяг м’яса – 35 тисяч тон.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!