Найбільший у світі виробник споживчих товарів Nestlé додає цукор і мед до дитячого молока та зернових продуктів, що продаються в багатьох бідних країнах, всупереч міжнародним рекомендаціям, спрямованим на запобігання ожирінню та хронічним захворюванням.
Про це пише Guardian.
Учасники кампанії зі швейцарської дослідницької організації Public Eye надіслали зразки дитячого харчування швейцарської транснаціональної корпорації, що продається в Азії, Африці та Латинській Америці, до бельгійської лабораторії для тестування.
Результати дослідження, а також вивчення упаковки продукції виявили додавання цукру у вигляді сахарози або меду у зразках Nido, молочної суміші, призначеної для немовлят віком від одного року, та Cerelac, пластівців, призначених для дітей віком від шести місяців до двох років.
На основних європейських ринках Nestlé, включаючи Велику Британію, суміші для дітей раннього віку не містять цукру. Хоча деякі каші, призначені для дітей старшого віку, містять доданий цукор.
Читайте також: Nestlé у 2024 році планує наростити обсяги виробництва в Україні
Довідка: Nestlé- одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів та напоїв, яка представлена у 186 країнах. 270 тисяч співробітників працюють для досягнення спільної мети Nestlé – покращувати якість життя й сприяти здоровому майбутньому. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Компанія має понад 2000 торгових марок: від всесвітньо відомих брендів, таких як Purina, Nescafe, або KitKat, до лідерів локальних ринків. Результати компанії зумовлені веденням стратегії раціонального харчування та здорового способу життя
Нагадаємо, торік Nestlé розпочала будівництво нової фабрики у Волинській області вартістю 42 млн євро за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) поруч з уже наявною. Нова фабрика вироблятиме вермішель швидкого приготування та інші продукти, що також створює основу для нарощування виробництва.
Дзанеллі зазначив, що в грошовому виразі цього року Nestlé в Україні вже вийшла на стійке двозначне зростання за середнього зростання в секторі FMCG близько 17%.
Читайте також: Nestlé планує випустити на ринок нову альтернативу молоку
За його словами, відновився і збільшується експорт. Так, на Львівській фабриці, яка виробляє, зокрема, й продукцію ТМ “Світоч”, його зростання сягнуло 20% до минулого року, переважно внаслідок постачання кави до Болгарії, а також кондитерської продукції. На Волинській фабриці, що виробляє продукти кулінарії, соуси та кетчупи, експорт зріс приблизно на 5%.
Читайте також: Буде єдина в Європі: Nestlé почала будівництво фабрики “швидкої” вермішелі на Волині
Компанія Nestle в Україні у 2023 році інвестувала у свої фабрики близько 200 млн грн, фокусуючись на безпеці працівників — на додачу до раніше оголошених $45 млн, що вкладаються у будівництво нової фабрики у Смолигові на Волині.
Nestle купила контрольний пакет акцій бразильського виробника шоколаду преміум-класу Grupo CRM, оскільки прагне розширити виробництво кондитерських виробів класу люкс.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!